Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Siebel Juweliers Hoofdkantoor Amsterdam

(3.1)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Juwelier:Aanvragen

Adres

Zekeringstraat 44, 1014 BT Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over Siebel Juweliers Hoofdkantoor

Juweliers-, horloger-en winkeliersbedrijf, het vervaardigen en produceren van sieraden

Onze bezoekers over Siebel Juweliers Hoofdkantoor in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.6
    110 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.9
    74 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.2
    54 beoordelingen
  • Totaal:
    3.1
    238 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Juwelier in Amsterdam

Reviews over Siebel Juweliers Hoofdkantoor in Amsterdam

  • (10)

    Fijn ontvangst, persoonlijk. Professionele club mensen. Complimenten.

    17 mrt. 2023 09:31:28
  • (2)

    Ben 2 maanden geleden beginnen te werken in Maastricht nog altijd niet uitbetaald voor de gewerkte uren. Is normaal zeggen ze als je een 0 uren contract hebt. Dus hoe je de 2 maanden rond komt maakt hun niets uit in deze duren tijden. Klacht ingediend tegen de floormanager maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. O ja toch wel je krijgt geen uren meer om te gaan werken terwijl ze een groot tekort hebben aan personeel. Zo wordt je er behandeld als een derderangs burger terwijl je op een eerlijke manier je geld probeert te verdienen

    23 nov. 2022 11:50:48
  • (2)

    Dit bedrijf heeft geen klantenservice. De eigenaar vind het ook niet belangrijk om klachten (goed) af te handelen. Tevens een enorm slechte werkegever die wet en regelgeving aan zijn laars lapt. Onderling respect is er niet in dit bedrijf en al helemaal niet naar klanten toe. Het is een kwestie van tijd dat dit bedrijf wederom failliet gaat.

    18 dec. 2019 11:32:05
  • (3.3)

    Al weken probeer ik mijn horloge dat ik ter beoordeling heb gezonden via de winkel waar ik het heb aangeschaft, retour te krijgen. Vele weken niet mogelijk vanwege storing computersysteem. Is inmiddels twee weken geleden verholpen. Laatste toezegging hoofdkantoor. Horloge binnen en week terug. Dit werd mij anderhalve week geleden gemeld. Niets meer vernomen. Vandaag opnieuw verschillende keren geprobeerd hoofdkantoor te bereiken. Er wordt niet opgenomen bij de klantenservice...

    Heel slecht bedrijf. Niet alert; niet klantgericht; slecht geïnformeerd over eigen reilen en zeilen; communicatie zwak.

    15 jul. 2019 16:39:11
  • (10)

    Bij klacht werd ik direct geholpen. Klantenservice heeft op tijd mijn reparatie voor elkaar gekregen.

    16 apr. 2019 08:29:16
  • (2)

    Wat een slecht bedrijf is dit. Heb ruim 4 maanden moeten wachten op een nieuw horlogebandje voor een horloge dat ik notabene bij Siebel zelf had gekocht. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken zoals de andere reviewers ook al aangeven. Ik koop en kom nooit meer bij Siebel. Ik ga wel naar de collega's.

    7 dec. 2018 08:00:07
  • (2)

    Ik heb vorig jaar een Tommy hillfiger horloge gekocht van 200 euro. Binneneen half jaar vielen de wijzerpmateneraf. Viel onder de garantie maar was het horloge wel meer dan 6 weken kwijt. Meteen na ophalen was binnen een week het altijd van de band kan. Kwam in Almere met mijn klacht. Moest 15 euro betalen voor transport of onderzoek want de band valt niet onder garantie. Wij waren het hier niet mee eens en reageerde dit naar de verkoopster die liep weg want ze trok het de niet. Lekker dan daar sta je voor lul.. een andere verkoopster nam het over. Nu zijn wij het horloge dus weer 6 weken kwijt en alm ere is niet eens op de gedachte gekomen om de kosten van een nieuwe band evt te delen. Heb 15 euro betaald en vermeld dat ik niet akkoord ga met de kosten zeker niet omdat het binnen een half jaar dus al 2 keer dus retour gaat.

    21 sep. 2018 22:09:47
  • (2)

    Afdeling klantenservice mag de naam klantenservice niet dragen: na 1 jaar en 10 maanden hebben we beiden compleet beschadigde trouwringen en dat is volgens Siebel normaal en we mogen het verder zelf uitzoeken. Onze ringen kunnen de vuilnisbak in. We zagen trouwens net op klacht.nl dat dit bedrijf nog 0 procent van de door andere mensen geuite klachten heeft opgelost.

    9 aug. 2018 16:08:53
  • (2)

    Slechte service met gekochte kapotte sieraden/horloges. duurt eeuwen voordat t terug is. Klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken

    11 apr. 2018 14:31:19
  • (2)

    Helaas heb ik een ring gekocht bij siebel leiden. Wat een slechte klantvriendelijkheid! Ze lopen weg zonder aan te geven wat ze gaan doen en een hele slechte bejegening. Tijdens mijn bezoek aan siebel waren er 2 andere klanten met klachten. Zo verliest siebel langzamerhand veel klanten. Ik adviseer iedereen om daar geen dure juwelen te kopen, want de bon kan je beter weggooien aan de garantie heb je helemaal niks!

    9 jan. 2018 13:01:35
Gerelateerde bedrijven aan Siebel Juweliers Hoofdkantoor

Website van Siebel Juweliers Hoofdkantoor


Website url:
siebeljuweliers.nl
Aanverwante rubrieken