Onze bezoekers over Siebel Juweliers Hoofdkantoor in Amsterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.1/10
(238 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
9%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.6/10
(110 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.9/10
(74 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.2/10
(54 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Siebel Juweliers Hoofdkantoor in Amsterdam
Paul
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Fijn ontvangst, persoonlijk. Professionele club mensen. Complimenten.
Nicole Lejeune
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ben 2 maanden geleden beginnen te werken in Maastricht nog altijd niet uitbetaald voor de gewerkte uren. Is normaal zeggen ze als je een 0 uren contract hebt. Dus hoe je de 2 maanden rond komt maakt hun niets uit in deze duren tijden. Klacht ingediend tegen de floormanager maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. O ja toch wel je krijgt geen uren meer om te gaan werken terwijl ze een groot tekort hebben aan personeel. Zo wordt je er behandeld als een derderangs burger terwijl je op een eerlijke manier je geld probeert te verdienen
Maria
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Dit bedrijf heeft geen klantenservice. De eigenaar vind het ook niet belangrijk om klachten (goed) af te handelen. Tevens een enorm slechte werkegever die wet en regelgeving aan zijn laars lapt. Onderling respect is er niet in dit bedrijf en al helemaal niet naar klanten toe. Het is een kwestie van tijd dat dit bedrijf wederom failliet gaat.
Freek Geurdes
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Al weken probeer ik mijn horloge dat ik ter beoordeling heb gezonden via de winkel waar ik het heb aangeschaft, retour te krijgen. Vele weken niet mogelijk vanwege storing computersysteem. Is inmiddels twee weken geleden verholpen. Laatste toezegging hoofdkantoor. Horloge binnen en week terug. Dit werd mij anderhalve week geleden gemeld. Niets meer vernomen. Vandaag opnieuw verschillende keren geprobeerd hoofdkantoor te bereiken. Er wordt niet opgenomen bij de klantenservice...
Heel slecht bedrijf. Niet alert; niet klantgericht; slecht geïnformeerd over eigen reilen en zeilen; communicatie zwak.
Joke Vd Berg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bij klacht werd ik direct geholpen. Klantenservice heeft op tijd mijn reparatie voor elkaar gekregen.
Margriet Brouwer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wat een slecht bedrijf is dit. Heb ruim 4 maanden moeten wachten op een nieuw horlogebandje voor een horloge dat ik notabene bij Siebel zelf had gekocht. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken zoals de andere reviewers ook al aangeven. Ik koop en kom nooit meer bij Siebel. Ik ga wel naar de collega's.
René De jager
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb vorig jaar een Tommy hillfiger horloge gekocht van 200 euro. Binneneen half jaar vielen de wijzerpmateneraf. Viel onder de garantie maar was het horloge wel meer dan 6 weken kwijt. Meteen na ophalen was binnen een week het altijd van de band kan. Kwam in Almere met mijn klacht. Moest 15 euro betalen voor transport of onderzoek want de band valt niet onder garantie. Wij waren het hier niet mee eens en reageerde dit naar de verkoopster die liep weg want ze trok het de niet. Lekker dan daar sta je voor lul.. een andere verkoopster nam het over. Nu zijn wij het horloge dus weer 6 weken kwijt en alm ere is niet eens op de gedachte gekomen om de kosten van een nieuwe band evt te delen. Heb 15 euro betaald en vermeld dat ik niet akkoord ga met de kosten zeker niet omdat het binnen een half jaar dus al 2 keer dus retour gaat.
Marlies Schoneveld
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Afdeling klantenservice mag de naam klantenservice niet dragen: na 1 jaar en 10 maanden hebben we beiden compleet beschadigde trouwringen en dat is volgens Siebel normaal en we mogen het verder zelf uitzoeken. Onze ringen kunnen de vuilnisbak in. We zagen trouwens net op klacht.nl dat dit bedrijf nog 0 procent van de door andere mensen geuite klachten heeft opgelost.
Kees Op t hof
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slechte service met gekochte kapotte sieraden/horloges. duurt eeuwen voordat t terug is. Klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Helaas heb ik een ring gekocht bij siebel leiden. Wat een slechte klantvriendelijkheid! Ze lopen weg zonder aan te geven wat ze gaan doen en een hele slechte bejegening. Tijdens mijn bezoek aan siebel waren er 2 andere klanten met klachten. Zo verliest siebel langzamerhand veel klanten. Ik adviseer iedereen om daar geen dure juwelen te kopen, want de bon kan je beter weggooien aan de garantie heb je helemaal niks!