Irritant bellen zonder iemand te spreken en bij terugbellen geen gehoor
Callcenter van energiemaatschappijen om te zeggen dat je bij hun goedkoper bent. Aangegeven dat ik hier niet van gedient ben maar blijven ondanks dat toch gewoon bellen.
Heel irritant, is gewoon mensen lastig vallen en heel opdringerig, worden boos als je niets met ze te maken wil hebben.
Gesproken met mevrouw Stoephoer die kennelijk geen benul had van de wetgeving met betrekking tot het infofilter (bel me niet register). Ze wilde nog wel dat ik het bandje afluisterde over mijn recht op verzet, alsof dat iets uitmaakt als hun callcenter zich er niet aan hield gezien mijn telefoonnummer hiervoor al jaren is aangemeld. Ze heeft toen abrupt opgehangen nooit het bandje te horen gekregen. Het zijn dus overduidelijk keiharde oplichters.
Iemand op 5 juni aan de lijn gehad die mij een andere energieleverancier wilde aansmeren, omdat ik bij NUON zou zijn aangesloten (wat overigens niet zo is). Zei dat ik geen belangstelling had en dat hij mij in mijn werkzaamheden stoorde. Ben daarna (m.u.v. de pinksterdagen) dagelijks meerdere malen per dag gebeld. Irritant en onbeschoft!
Ik werd vandaag door Ilona gebeld, heeft alles voor mij uitgezocht en verbruik alles klopte helemaal. Ilona heeft veel geduld gehad met mij heel netjes en zij heeft een mooie aanbieding aangeboden ik bespaar nu op mijn energie en zelfs op mijn brandstof. Hoe mooi is dat twee vliegen in 1 klap . Ik raad iedereen aan om dit te overwegen .
Medewerker aan de telefoon gekregen, ging over mijn energie contract. Heeft mij erg goed geholpen ben nu twintig euro per maand goedkoper uit. Zelf alles nagezocht en alles wat er gezegd werd klopte ook. Top!