Als ik de telefoon oppak en mijn naam zeg, hangen ze direct op. Ik word minimaal 5 keer per week gebeld, soms meerdere keren per dag.
Man sprak met zeer nare toon. Reageerde onbeschoft toen ik netjes aangaf geen interesse te hebben in zijn aanbod.
Voordoen dat je een nieuwe glasvezel verbinding krijgt omdat het huidige verouderd is. Vragen naar de bekende weg, provider, prijs. Dan is Odido cq Ziggo goedkoper en doen je een aanbod.
Pas op pas op!! Verkapte slechte verkoop van een product waar je de kleine lettertjes niet van kent.
Mobiel gaf al aan dat het waarschijnlijk SPAM is.
Een man die voor Ziggo belde over nieuwe aansluitingen in onze flat werd agressief toen ik door zijn lange verhaal heen begon te praten om te weten te komen of het gesprek een commerci�el doel had of dat ik verplicht was om een monteur toe te laten.
Belt zonder enige reden op de raarste tijdstippen.
Uitermate storende agressieve verkoop.
Ziggo, ze bellen iedere dag met net een ander nummer