Vertelde eerst dat zijn organisatie door de overheid is ingeschakeld om irritante verkopers van energie tegen te gaan en werd dat vervolgens zelf. Luisterde voor geen meter en kon mij precies vertellen wat er in mijn huidige contract staat zonder te weten bij welke leverancier ik zit. Toen hij er niet doorheen kwam, werd ineens de verbinding verbroken.
Ze belden over energiekosten, dat die verhogen en artikel 19 omschrijft dat ze dan moeten bellen? We zouden overgenomen worden door het moederbedrijf genaamd vandebron, er wordt vanuit huis gewerkt. Hij had nog paar gegevens nodig en zou terug bellen, die heb ik niet opgenomen natuurlijk!
Werd vandaag gebeld betreffende energie. Ik was niet de persoon die ze zochten. Verbinding werd verbroken. 5 x teruggebeld en er wordt niet opgenomen. Niet betrouwbaar!
ze zeiden dat ik een tijdje geleden een vast contract had afgesloten helemaal niet waar enkele gegevens klopte niet waardoor ik snel wantrouwen kreeg terwijl de meeste gegevens zoals adres en al wel klopte nadat ik vertelde dat de info niet klopte werd de verbinding verbroken