Belde over telefoonabonnement verlengen bij Vodafone.
Ze vertelde dingen over mijn abonnement die niet klopten. Ik had meteen het gevoel dit klopt niet het gesprek was ook heel kort en snel.
Probeer ze te bereiken pakt niemand op heb nog abonnement bij iemand anders ik ben opgelicht wat kan ik doen.
Brutaal. Ik werd vanmorgen verrast door een telefoontje van iemand van KPN. De dame in kwestie had kennelijk gezegd dat ze van KPN was wat ik niet eerder had gehoord, en vroeg hier logischerwijs naar. Tot zover niets aan de hand dus Isabel verteld mij dat mijn abonnement binnenkort verlengd moet worden. Dit doe ik meestal in de KPN shop of online zeg ik. Isabel vervolgt haar verhaal en noemt KPN en Odido in een adem. Toen ik hiernaar vroeg: U bent toch van KPN?, kreeg ik een snauwende reactie: Dat zei ik net toch al! en BENG het gesprek werd beeindigd.
Zogenaamd KPN. Heb het nummer geblokkeerd.
Belt om abonnement kpn te verlengen, zegt bandenspanning kpn, maar dat is niet waar, anders zouden ze weten dat mijn abonnement niet verlengbaar is. Bij confrontatie hierover begon de verkoopster met smoesjes dat ze de map er niet bij had. Niet in zee gaan met zulke tussenpartijen want ze laten he niet meer rust
Hoezo bellen via Ziggo als je zegt dat je namens KPN belt.
Willen mijn abonnement van Telecom aansmeren. Regel ik zelf wel. Ga weg. Bel-me-niet-register werkt weer eens niet.
dame in kwestie geeft aan dat zij belt namens/over KPN, over mijn mobiele telefoonabonnement. Ze weet mijn naam en geboortedatum. Ze zegt dat ik mag verlengen. Nadat ik aangeef dat dit niet zo is, zegt ze dat ik in december mag verlengen en ze mij dan terugbellen.
Klopt niks van. Klinkt onbetrouwbaar! Niet mee in zee gaan!
Geen idee. Terugbellen kan niet. Dan krijg je muziek.
Telefonisch verkoopster die zich niet voorstelde en loog in de korte tijd 2x. 1x dat ze namens KPN belde en 1x over het einde van het abonnement.