Zogenaamd KPN. Heb het nummer geblokkeerd.
Belt om abonnement kpn te verlengen, zegt bandenspanning kpn, maar dat is niet waar, anders zouden ze weten dat mijn abonnement niet verlengbaar is. Bij confrontatie hierover begon de verkoopster met smoesjes dat ze de map er niet bij had. Niet in zee gaan met zulke tussenpartijen want ze laten he niet meer rust
Hoezo bellen via Ziggo als je zegt dat je namens KPN belt.
Willen mijn abonnement van Telecom aansmeren. Regel ik zelf wel. Ga weg. Bel-me-niet-register werkt weer eens niet.
dame in kwestie geeft aan dat zij belt namens/over KPN, over mijn mobiele telefoonabonnement. Ze weet mijn naam en geboortedatum. Ze zegt dat ik mag verlengen. Nadat ik aangeef dat dit niet zo is, zegt ze dat ik in december mag verlengen en ze mij dan terugbellen.
Klopt niks van. Klinkt onbetrouwbaar! Niet mee in zee gaan!
Geen idee. Terugbellen kan niet. Dan krijg je muziek.
Telefonisch verkoopster die zich niet voorstelde en loog in de korte tijd 2x. 1x dat ze namens KPN belde en 1x over het einde van het abonnement.
Had het over aflopen KPN contract van mobiel en om te verlengen. Gelijk gezegd dat ik dat online zelf regel. Daarna kapte ze telefoongesprek af.
Telefoon gaat 1 keer over en stopt dan, of er komt geen antwoord nadat je hebt opgenomen.
Ik lees nu dat het gaat om een abonnement te verkopen: ik vraag mij af of de verkoper betaald wordt per keer dat hij een telefoonnummer belt wie zal het zeggen?
Helaas ben ik er ingetrapt. Ik dacht dat het om verlenging van KPN ging, maar ik zit nu opeens bij Vodafone en die zeggen dat ze het niet kunnen cancelen omdat het een derde partij is.