Klantenservice voor het selectief voor ondernemers.
Nog steeds geen flauw idee wie de mensen zijn.
Iedereen is in gesperk en blijft u aan de lijn. Kan je lang wachten. Dus blokkeren die handel.
Sta in bel me niet register .gebeld o. 16:49 niet opgenomen. Geen voicemail ingesproken.
Wil geen leidinggevende aan de telefoon geven nog het callcenter noemen waarvoor hij werkt ik sta in bel me niet register
Irritante verkopers met smoesjes.
Vroeg of ik mw. ...... was en heb nee gezegd. Ze zei toen dat ze het verkeerde nummer hadden gebeld. Krijg bijnadagelijks zulkde telefoontjes hoewel ingeschreven in het bel me niet register. Dit helpt dus voor GEEN METER.
Na opnemen een pieptoon en de verbinding wordt verbroken
Duurzaam energie, die beweert dat mijn contract afloopt en dat ik snel iets moet regelen. En dat zij kan zorgen dat ik geld terug krijg van de overheid. Ik had iets ingevuld( dat doe ik dus nooit) en daarom mocht zij mij bellen, ondanks in bel mij niet register....
Is irritante telefonische verkoop. Doen alsof ze van Energie Direct zijn en in je gegevens zien dat je energie goedkoper kan. Wanneer ik navraag blijken hun gegevens niet te kloppen/verzonnen te zijn.
Het zijn oplichters.
Verkoop praatje. Overstappen energie leverancier, contract loopt af mag overstappen, vast tarief naar variabel tarief etc. onzin!
Geen idee wie het is, wanneer je opneemt wordt er niets gezegd.