Callcenter maar doet zich voor als accountmanagers
Een aantal keren gebeld door dit nummer waarbij direct werd opgehangen.
Teruggebeld waarna ik een mevrouw aan de lijn kreeg die erg opdringerig was om over te stappen naar een nieuwe energieleverancier. Afgewimpeld, maar ze blijven nu bellen. Telefoonnummer geblokkeerd.
Gebeld 14.32 uur, twee keer overgegaan, niemand gesproken.
1x per dag of s ochtend of eind van de middag
Lisa zegt te bellen voor een of ander vaag bedrijf dat de "eerlijkheid" van je stroom/gasrekening met je wil doorrekenen. Ze zegt dat ze "in contact" staat met "20 netbeheerders", maar blijft vaag om te vertellen in opdracht van wie ze belt. In mijn geval zegt ze dat ze m'n gegevens van Liander heeft, en ze aast op je toestemming om je verbruiksgegevens in te zien. In het kader van de nieuwe privacy-wet kan dit nooit legaal zijn, en ik neem zeker contact op met Liander om daar het een en ander na te vragen. Mijn gok is dat Lisa werkt voor een of ander malafide bedrijfje dat een commissie krijgt van een gas/stroom-aanbieder om klantjes te werven. Ga er niet op in.
Ik weet t niet misschien een of andere grapjas???
Gaat steeds 1 keer over... krijg niet eens de kans om op te nemen. Maar ga ook niet terugbellen want ik ken het nummer niet/ vertrouw het niet.