Ik heb eerst 3 keer gevraagd wie ik aan de lijn had (onverstaanbare naam). Op de achtergrond waren duidelijk andere mensen aan het bellen. 'Omdat ik in zijn systeem in een particulier tarief zat, liep ik zakelijke kortingen mis'. Meneer begon meteen met vragen stellen 'waarom heeft u hier voor gekozen?' en 'klopt het dat u de eigenaar bent van .... (moest zoeken, wist naam van mijn bedrijf niet, laat staan mijn naam)'. Ik gaf aan geen interesse te hebben (tot 4 x toe) om welke vraag dan ook te beantwoorden aan vreemden. Meneer lachte heel hard en begon 'hahaha ik moet hier zo hard om lachen he, domme mensen die meer willen betalen'. Vervolgens heb ik meneer nog een prettige avond gewenst en aangegeven het gesprek te beëindigen.
Aangegeven geen interesse te hebben. Kreeg als reactie: ik bel je toch zo weer op.
Een of ander callcenter. Ondanks bel me niet registratie toch lastig vallen. Nr geblokkeerd
Een bedrijf dat leurt met nieuwe energiecontracten
Mijn mobiele nummer achterhaald onder valse voorwendsels.
Ik werd met dit nummer doorverbonden toen ik meerdere malen achter elkaar het nummer 0202252648 had gebeld waarbij ik niemand aan de lijn kreeg.
Ik word al meerdere weken dagelijks gebeld door dit nummer. Eerder werd ik door een ander 020 nummer gebeld. Wanneer ik hen bel hoor ik enkel vage achtergrondgeluiden.
Dame zegt te bellen namens Greenchoice en vertelt dat ze onze meters op afstand kan uitlezen. Bijzonder, want die slimme meters hebben we niet.
geen idee maar het is niet netjes dat er niks word gezegd