Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave D.s.e.Elektro Hoensbroek
Onze bezoekers over D.s.e.Elektro in Hoensbroek
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
4/10
(9 beoordelingen)
Algemene indruk
starstarstarstarstar
4/10
(3 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
4/10
(3 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4/10
(3 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over D.s.e.Elektro in Hoensbroek
Brahim
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Let op!
Beste mensen,
Wij zijn in zee gegaan met Dave Ernst ( D.s.e. elektro). Het ging om het plaatsen van 6 spot-lights ( in de grond ) en 6 tuinlampen aan de zijkant. Dave kwam professioneel over en nam de telefoon constant op. Op apps werd vrijwel snel en goed gereageerd. We zijn uiteindelijk tot een deal gekomen. Wij hadden volledig vertrouwen in het gehele project.
Op 7, 18 en op 20 augustus heeft de installatie plaatsgevonden. De verlichting werkt. Wij waren erg blij, maar voor korte duur. Met een smile werd er door Dave gezegd :” mocht er iets zijn met de verlichting, bel me gerust dan kom ik het maken.”
Op zondagavond 29 augustus valt de stroom in eens uit. We kregen niets onder aan. Ik heb gelijk met spoed een elektromonteur laten komen.
Deze kwam na 5 minuten erachter dat het aan de spots-lights kwam. Hij voelde eraan en met verlichting keek hij aan de bovenkant van de spots. Hij constateerde dat de spots waarschijnlijk niet goed aangesloten waren, waardoor er water naar binnen kan komen (zaten vol met water). Er was ook beweging in de spots en rubber zou waarschijnlijk niet goed gelegd zijn. Monteur zorgde er in ieder geval voor dat de stroom weer werkte ( rekening van 120 euro).
Diezelfde avond had ik Dave nog geappt over de situatie. Ik vroeg hem of hij mij kon bellen in de ochtend over hoe en wat. Hij heeft mijn berichten gelezen en niet gereageerd. Opeens neemt Dave niet meer de telefoon op. Op Apps wordt niet gereageerd, wel de hele tijd online. Uiteindelijk neemt hij op dinsdag 31 augustus zijn telefoon op en zegt dat hij mij in de avond zou appen voor een afspraak. Weer kreeg ik niets te horen. Zeer frustrerend gewoon. Ik stuurde hem terecht een boos bericht over de gang van zaken en ik dit niet correct vindt. Er gaan apps over en weer. Uiteindelijk heb ik getracht om tot een oplossing te komen, maar wel dit telefonisch te doen. Dave reageert totaal niet op apps en ook niet als je belt. Op donderdag 2 september was ik het zat. Uiteindelijk komen we tot een afspraak. Hij zou op donderdagochtend (9 september) rond half 9 langs komen. Niemand gezien gehoord. Hij is niet komen opdagen en heeft zich ook niet afgemeld. Ook belde ik hem netjes een aantal malen om te vragen waar hij blijft. Ondanks alles stond koffie en gebak klaar. Hij neemt gewoon niet op. Totaal niet professioneel. Diezelfde ochtend appte ik hem via de app kom je nog? Geen reactie, maar wel online.
Als het werkt is het oké, heb je een probleem die veroorzaakt is door hem helaas dan kent die je niet meer. Voor mij puur oplichterij ! Later is er een spot geopend door een electricien en andere spots zijn bekeken via de bovenkant.Die gaf helder en duidelijk dat de spots niet goed zijn geplaatst ( spots zijn vol met water). Rubber lag los en geen schroeven vast (aan de binnenkant).
Voor ons een zeer slechte ervaring met d.s.e. elektro. Hij heeft zijn zakken gevuld en wij zitten zonder verlichting in de tuin. Tot hedendaags geen oplossing of een simpele belletje.