We hebben een fiets gekocht en het was kapot. Verkoper ondersteunde ons niet
Bob Koeman
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ze verkochten me een defect product en toen ik om hulp vroeg, was hun klantenservice onresponsief en afwijzend.
Claudia
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Regentent binnen 2 maanden rits kapot en hij lekt gewoon. Dus echt geen regentent. Wat een troep. Ik koop mijn regenhoes maar weer bij motopromo. Daar krijg je tenminste ook goede service.
Michiel
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ongelooflijk, ik stond in de winkel te trillen op mijn benen. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar, ik ben nog nooit zo behandelt.
Ik kwam langs omdat ik een geluid bij mijn voorwiel had en had gevraagd of ze dan ook gelijk naar mijn versnellingen wilde kijken. Halverwege de dag werd ik gebeld, er moest een nieuwe voorrem op en de achterband was ook versleten. Ik heb akkoord gegeven om die te vervangen.
Eenmaal aangekomen om de fiets op te halen stond ik perplex, er was ook een grote beurt uitgevoerd en de rekening was €220,- Ik had zoiets van, nou als al mijn problemen zijn opgelost vindt ik het wel prima dus ik gaf ze het voordeel van de twijfel en betaalde.
Ik rij de hoek om, er komt een mega gekraak uit de achternaaf. Ik moest naar het kinderdagverblijf dus had geen tijd om gelijk terug te gaan. Een paar problemen waren verholpen maar in ruil daarvan had ik er twee nieuwe bij.
Ik ben niet dagelijks in west dus het duurde een week voor ik weer langs ging. Ik ben voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ik had de klachten beter moeten omschrijven, ik had de verkeerde verwachtingen, ze zouden alles opgenomen hebben als bewijs, de fiets zou in de tussentijd kapot moeten zijn gegaan en ik moest ze bewijs tonen dat het kapot was toen ik een week eerder wegreed.
Vervolgens ben ik naar Bicicare op de Willem de Zwijgerlaan gegaan en die heeft mij uitzonderlijk goed geholpen.
Ik zie dat de eigenaar heel erg actief is, ik weet al precies hoe hij hierop gaat reageren. Mijn tip, blijf hier weg. Ik ben nog nooit zo mens onterend behandelt, er zijn genoeg goede winkels in de buurt.