Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

MLS installatie service Amsterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Van Suchtelen van de Haarestraat 50-4
1068 GV Amsterdam
Schrijf review

Informatie over MLS installatie service in Amsterdam

Montage en onderhoud van cv ketels, Loodgieterswerk, Klussenbedrijf.

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.

Onze bezoekers over MLS installatie service in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5/10
    (6 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over MLS installatie service in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onprofessioneel/oplichter/onkundig

In eerste instantie leek MLS installatie service een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Binnen een dag werd er een nieuwe cv-installatie geplaatst. Helaas heb ik drie keer een nieuwe afspraak moeten maken aangezien de thermostaat niet naar behoren was geïnstalleerd en er een moer onvoldoende was aangedraaid, waardoor water op de grond sijpelde en de beugels van de rookgasafvoer niet goed waren vastgezet.

Een aantal weken later ontstond er lekkage bij de rookgasafvoer. Mogelijk had deze voorkomen kunnen worden door bij installatie gebruik te maken van een plakplaat. Ook nu was MLS installatie service snel bereikbaar. Helaas is vanaf hier ook de ellende begonnen.

Reparatie aan het dak is op een ondeugdelijke manier uitgevoerd waardoor de lekkage niet is verholpen. Na contact met MLS installatie service hebben deze toegezegd langs te komen om de lekkage alsnog te verhelpen. Echter lukte het niet om tot een afspraak te komen. Na een aantal dagen veel bellen en appen een toezegging gehad om langs te komen. Op het moment van de afspraak laat MLS installatie service telefonisch weten de lekkage niet te kunnen verhelpen en dat het beter is een dakdekker in te schakelen.

Ik heb extra kosten gemaakt aan een dakdekker aangezien deze met spoed moest komen. Daarnaast heeft deze extra werk gehad aan verwijderen van het aangebrachte materiaal. Deze stond versteld van de amateuristische werkwijze waarop het materiaal was aangebracht.

Na een telefoontje met de eigenaar ontvang ik excuus en zegt deze mee te willen denken in een oplossing. Wij hebben de afspraak gemaakt dat ik 200 euro retour ontvang ivm onvolledige reparatie aan mijn dak. Dat bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen. Apps worden niet beantwoord en bij telefonisch contact geen reactie.

MLS installatie service zorgt voor extra kosten, veel tijd, frustratie en heel veel stress. Bovenstaande speelde zich af in de laatste weken van mijn zwangerschap en rond geboorte van mijn kind. Ook wat betreft dat leek MLS installatie service coulant en meegaand met uitspraken mij geen extra stress en zorg te willen bezorgen. Echter laten ze je hoogzwanger zitten met een lekkage en een niet betaalde rekening van 200 euro. Niet alleen uiterst onprofessioneel, maar van mens tot mens ook diep triest dat je zo met iemand omgaat.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onprofessioneel/oplichter/onkundig

In eerste instantie leek MLS installatie service een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Binnen een dag werd er een nieuwe cv-installatie geplaatst. Helaas heb ik drie keer een nieuwe afspraak moeten maken aangezien de thermostaat niet naar behoren was geïnstalleerd en er een moer onvoldoende was aangedraaid, waardoor water op de grond sijpelde en de beugels van de rookgasafvoer niet goed waren vastgezet.

Een aantal weken later ontstond er lekkage bij de rookgasafvoer. Mogelijk had deze voorkomen kunnen worden door bij installatie gebruik te maken van een plakplaat. Ook nu was MLS installatie service snel bereikbaar. Helaas is vanaf hier ook de ellende begonnen.

Reparatie aan het dak is op een ondeugdelijke manier uitgevoerd waardoor de lekkage niet is verholpen. Na contact met MLS installatie service hebben deze toegezegd langs te komen om de lekkage alsnog te verhelpen. Echter lukte het niet om tot een afspraak te komen. Na een aantal dagen veel bellen en appen een toezegging gehad om langs te komen. Op het moment van de afspraak laat MLS installatie service telefonisch weten de lekkage niet te kunnen verhelpen en dat het beter is een dakdekker in te schakelen.

Ik heb extra kosten gemaakt aan een dakdekker aangezien deze met spoed moest komen. Daarnaast heeft deze extra werk gehad aan verwijderen van het aangebrachte materiaal. Deze stond versteld van de amateuristische werkwijze waarop het materiaal was aangebracht.

Na een telefoontje met de eigenaar ontvang ik excuus en zegt deze mee te willen denken in een oplossing. Wij hebben de afspraak gemaakt dat ik 200 euro retour ontvang ivm onvolledige reparatie aan mijn dak. Dat bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen. Apps worden niet beantwoord en bij telefonisch contact geen reactie.

MLS installatie service zorgt voor extra kosten, veel tijd, frustratie en heel veel stress. Bovenstaande speelde zich af in de laatste weken van mijn zwangerschap en rond geboorte van mijn kind. Ook wat betreft dat leek MLS installatie service coulant en meegaand met uitspraken mij geen extra stress en zorg te willen bezorgen. Echter laten ze je hoogzwanger zitten met een lekkage en een niet betaalde rekening van 200 euro. Niet alleen uiterst onprofessioneel, maar van mens tot mens ook diep triest dat je zo met iemand omgaat.