waardeloos ik kan geen telefoonnummer van een klantenservice vinden
H van der Molen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
heb na werkzaamheden door ziggo 2 week geleden zeer slecht beeld op diverse bzenders.
veel blok/strepen. bloed-irritant.
probeer iemand te spreken van ziggo, maar de Paus is nog sneller te bereiken
kan iemand mij hierover bellen ? om dit op te lossen. hiervoorn betaal ik niet maandelijks zon toch hoog bedrag
h.v.d.molen
de Bark 8
3742HC Baarn
0615548901
email : vandermolen1951@planet.nl
J van Etten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bij een bezoek in de rechterstraat in eindhoven had ik een vraag over een tweede next box voor mijn vriendin die veel door ziekte in bed blijft
Ze heeft nu een xl box plus een tweede oude box nog van UPC voor op de slaapkame waarmee ze niet mee kan opnemen en terug kijken.
De verkoper vertelde mij dat dit sinds kort weer kon.
Ik heb toen meteen mijn vriendin gebeld en ze hebben een nieuw CONTRACT af gesloten door Ziggo bevestigd met een mailtje.
Bij levering kreeg ze maar een next box router.
Na bellen werd er meegedeeld dat de tweede next box was gecanselt door Ziggo.
Terug naar de winkel wat nu? ze konden me niet helpen om dat het niet mijn naam stond maar van mijn vriendin ze moest zich eerst komen legitimeren VOOR AF SLUITEN TELEFONICH VOOR VRAGEN LEGITEMEREN?????
Met vriendin terug gegaan om dan maar bij het oude te blijven.
Werd ons dood leuk verteld dat er een maand opzeg termijn was terwijl je binnen twee weken je kon bedenken en het was pas een week geleden afgesproken.Toen ben ik boos geworden en is er iemand bij gekomen en heefd het naar een lang telefoontje toch geregeld en terug gedraait.
afspraak gemaakt om router en next box in te leveren in de winkel.
Bij het de volgende dag inleveren kreeg ik te horen dat dit niet kon ik werd weer boos.
Ze hebben het toen toch aan genomen en mij een bewijs van inleveren gegeven.
Wat schets onze verbazing twee dagen later werd ze afgesloten en kregen we te horen dat dit was door de veranderingen en dat dit wel 2 tot 3 werkdagen kon duren {op zaterdagavond} gelukkig duurde dit maar een paar uur maar toch geheel onredelijk
We dachten er nu van af te zijn, maar niet dus het volgende was het afsluiten van internet door dat we de nieuwe router hadden terug gestuurd we konden kiezen of weer een nieuwe router of een monteur laten komen met de mededeling dat als het aan ons lag deze moesten betalen zou een week duren { AFZETTEN OP AFSTAND KAN WEL AAN ZETTEN NIET LIJKT MIN STERK}
Gelukkig werden we de volgende dag gebeld dat het internet weer werkte en dit was ook zo DUS WEL AANZETTEN OP AFSTAND
Wat schets onze verbazing bij een bezoek van een goede vriend
Hij heeft een nieuw contract afgesloten en KRIJGT een tweede next box.
Weer bellen word ons medegedeeld dat het verschil dat hij al een xl box boven heeft maar hij heeft beneden een oude van UPC mijn vriendin anders om oud op slaapkamer xl in huiskamer.
Wij voelen ons GEDICRIMINEERD.
Nu nog iets anders.
Ik heb zelf tegelijkertijd toen ik de eerste keer in de winkel was een nieuw bel simpel abonnement af gesloten werd er verteld dat ik dan van Ziggo een gratis zenderpakket kreeg heb voor Ziggo sport gekozen en de winkel bediende heeft deze meteen geactiveerd bel simpel gaat 22-7 in wat hij er niet bij vertelde dat ik nu een abonnement had voor Ziggo sport nu heb ik een hogere rekening gekregen voor Ziggo sport weer gebeld Ziggo sport is nu weer geannuleerd per 31-7 daarna weer aan vragen 2 weken nadat mijn telefoon naar bel simpel gaat.
Dus ik heb door die winkel bediende veel elende gehad wij moeten ons aan onze afsprasken houden maar dit geld schijn baar niet voor ZIGGO
IK HOOP NOG IETS VAN ZIGGO TE HOREN HOE DIT KAN WORDEN OPGELOST BEL EVEN 0651335393