Tijdens de behandeling probeert de schoonheidsspecialiste je van allerlei nieuwe behandelingen aan te praten, evenals dure en absoluut onnodige producten. Ikzelf voelde me daardoor gewoon een beetje ongemakkelijk, opgelaten en ook niet serieus genomen bij de behandeling waar ik dan wel daadwerkelijk voor kwam.
Ik zei dat ik nog een paar hele dure cr�mes thuis had staan (niet bij hen gekocht), en toen werd er gezegd 'dat ik die dan maar voor mijn armen of decollet� op moest maken' en dat ik hun cr�mes maar moest gaan gebruiken.
De behandeling zelf was redelijk, er was zeker meer uit te halen wanneer ze daadwerkelijk de tijd genomen zou hebben maar het werd afgeraffeld. Waarschijnlijk omdat ik vooralsnog niet inging op hun product verkoop.
Omdat ik iemand ben die toch wel trouw is aan een salon en ook aan een persoon wilde ik toch graag een nieuwe afspraak met haar maken. Zoals ze dat ook zelf had geadviseerd!
Toen ik hiervoor terugbelde bleek dit echter onmogelijk. Ik moest maar bij een andere schoonheidsspecialiste van dezelfde salon gaan. Zo is nu eenmaal het beleid, werd er gezegd.
Het is toch te raar dat wanneer je bij een bepaald persoon voor een bepaalde behandeling wilt gaan dit onmogelijk is. En dan de manier waarop je te woord word gestaan!
De eigenaresse schreeuwt gewoon tegen je. Klachten kunnen niet besproken worden want de eigenaresse kan absoluut niet met klachten omgaan en zij kan niet tegen kritiek.
Het enige wat ze willen in deze salon is je geld afhandig maken en dit op de meest asociale en snelle manier!!!
Antwoord van 'Cryon' Specialisten in Huidverzorging vof
Hallo Sharon, gelukkig hebben we elkaar afgelopen week telefonisch gesproken. Ik heb al je grieven gehoord en vind het heel erg dat je dit zo hebt ervaren. Cryon staat juist voor: géén opdringerige verkoop. Het feit dat je dit toch zo ervaren hebt wil zeggen dat er op dat moment niet de juiste toon is gevonden om met jou over dit onderwerp te praten. Ook het feit dat je bij een andere schoonheidsspecialiste een afspraak moest maken is blijkbaar niet goed uitgelegd. Kortom een dag waarop de communicatie bij Cryon niet goed was. Zoals ik ook gezegd heb tijdens de telefoongesprekken, dit is niet de manier waarop we bij Cryon werken. Dit is geen voorbeeld van hoe het normaal gaat. Het was incidenteel. En dan kom ik op het punt dat er helaas overal fouten worden gemaakt. Mijn fout is geweest dat ik jou niet eerder gebeld heb. Ik hoop dat je nu geen negatieve gevoelens meer hebt. We hebben het gesprek goed beëindigd en ik ben blij dat dit nu uit de lucht is. Groeten, Christine Geldtmeijer eigenaresse Cryon schoonheidssalon
Geplaatst op 30 mei. 2017 13:24:15