Mijn ervaring is gelijk aan wat er hieronder staat. Ik heb een voorschot van E100.- gedaan voor onderdelen van een reparatie die nooit heeft plaats gevonden. Meerdere malen hierover gesproken op de telefoon, maar mijn geld is nog nooit terugbetaald. Deze mensen zijn gewone dieven, je moet ze niet vertrouwen.
Sari Ultzen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Opgelicht. Amerikaanse koelkast lekte. Monteur rommelt wat.. er moet een onderdeel worden besteld welke 2 weken zou duren. Aanbetaling gedaan van 100 euro en afspr gemaakt reparatie op 24 aug ?18. Nooit meer op komen dagen, telefoon is afgesloten. Ach ja.. heeft meneer de monteur ook weer een fijne vakantie. Tot hij straks de verkeerde treft...
Laurea Svenizo
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Good company
Marleen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Pure oplichting. Wasmachine was kapot, monteur die amper Nederlands spreekt heeft er wat aan gerommeld, na een dag weer kapot. Telefonisch zijn ze niet te verstaan en komen afspraken niet na. Geld terug doen ze niet aan. Koop van die centen een enkele ticket terug naar het land waar je hoort.
Karina
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bij het vershuiven van mijn koelkast zijn er twee draadjes losgeschoten bij de motor. Ik heb een draadje al eens eerder zelf vastgezet. Het is niet zo moeilijk, maar omdat het er twee waren durfte ik de gok niet wagen. Jullie monteur wist niet wat te doen en moest zijn baas bellen om te vragen welk draadje waar moest.
Toen de koelkast het niet deed na het vastzetten van de twee draadjes, verklaarde hij dat het de motor moest zijn. Ik zei nog dat hij de draadjes beter moest aandraaien maar hij bleef bij zijn diagnose, schreef de bon uit, werd betaald en ging weg. Hij had niet eens een voltmeter bij zich om de spanning te meten.
Een uur later draaide ik zelf de draadjes beter aan met een goede schroevendraaier en de koelkast doet het wel. De expertise is van het niveau lik me vestje. Zeker geen 58 euro waard!
Daniel De graaf
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Zeer tevreden over de service.Monteur was heel professioneel bezig wat je nog weinig terug vind. Zeker aan te raden.
Simer Rdul
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Happy with this company
Kim
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wasmachine is gelijk gerepareerd voor een redelijke prijs.
Anneke
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
PAS OP! Dit bedrijf licht u op met hun prijzen voor materialen! Pretenderen goedkoop te zijn met een 69 euro all in prijs, maar hebben mij vervolgens 138 euro in rekening gebracht voor een deurveer en een slot van een vaatwasser. Dit is 100 euro meer dan dit online kost bij de originele leverancier! Van te voren wilden ze de prijs niet vertellen maar pas nadat alles erin zat kregen we dit te horen. Daar moet ik bijzeggen dat ze eerst voor een diagnose zijn geweest (conclusie: slot en deurveer moeten worden vervangen) en bij een nieuwe afspraak hebben ze de onderdelen geinstalleerd. Bij 2x navragen wilde ze geen prijs geven, want dat wisten ze niet. Ik gaf aan: jullie monteur heeft gezegd dat het de slot en de veren zijn; dit konden ze bevestigen vanuit het systeem. Desondanks kon men toch geen prijs vertellen.... Maar dus wel als de materialen er al in zitten en je met twee vreemde, slecht NL sprekende mannen in je huis staat...
Bij navraag wilde men het verschil in prijs niet verklaren en geen bewijs (bijv. inkoopfactuur) aanleveren... ze claimen dat zij 100 euro meer voor onderdelen betalen die ik als particulier online voor 40 euro kan kopen.
Na 'reparatie' bleek het apparaat nog steeds niet goed te zijn, de deur zakte te ver door naar beneden. Ook bleek dat de monteur sierstrips van ons apparaat had meegenomen, want "anders ging de deur niet dicht". Hoezo ondeskundig!? daarna zijn ze nog 4-5x langs geweest, ik steeds thuisblijven, maar ze konden ons niet helpen. Laatste suggestie was om het apparaat dan maar mee te nemen voor reparatie, hiermee niet akkoord gegaan natuurlijk.
Uiteindelijk een ander bedrijf langs laten komen, die kon het probleem wel meteen verklaren en verhelpen tegen redelijke prijzen. Indienen van klacht heeft weinig zin, ze houden je aan het lijntje, negeren je, zeggen dat ze gebeld hebben terwijl dat niet zo is, reageren niet op mails. Bij deze bent u gewaarschuwd: blijf weg bij dit bedrijf en schakel een fatsoenlijk bedrijf in!!!
Wij gaan ze dagvaarden en via de rechter ons geld terugvorderen. Ik lees online dat anderen dat ook gaan doen. Zeer veel slechte ervaringen met deze oplichters! U bent gewaarschuwd!