Onze bezoekers over Banolux Sanitair B.V. in Hellevoetsluis
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.1/10
(21 beoordelingen)
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3.1/10
(7 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.1/10
(7 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.1/10
(7 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Banolux Sanitair B.V. in Hellevoetsluis
Peter Renirie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
De badkamer niet zelf gedaan, maar laten doen: alles is één hand door professionals.
Dan ben je van een hoop tijd en frustraties af denk je.
Niet is minder waar: een badkamer die in twee dagen gesloopt zou worden en in twee weken opgeleverd zou worden is enigszins uitgelopen: start 05-05-2017 het is nu 1-10-2017 en is nog niet klaar!! Alles wat verkeerd kon gaan is dan ook verkeerd gegaan en gedaan!! Ik heb zelf als projectbegeleider moeten optreden om de zaak nog een beetje te redden. Heeft me wel zo'n 12 vrije dagen gekost. De werknemers van banolux ter plekke moesten alle juiste bouwtekeningen van mij krijgen en ook moest ik de heren op fouten wijzen. Dit alles was oorspronkelijk de taak van ene Massud. Deze zou 10 jaar ervaring hebben als werkvoorbereider en projectleider op het gebied van badkamers. Deze man heeft nog aardig wat kunnen leren van notabene mij: een leek. De ene belofte volgde op de ander, de ene vergoeding was nog rianter dan de ander: niets van gezien of terechtgekomen. Het laatste wat ik gehoord heb 14 dagen geleden toen ik zelf maar weer eens ben gaan bellen omdat de belofte van levering badkamermeubel werd verbroken. Massud: "sorry heb het te druk met de curator, ik doe mij best" Dat klinkt pas bemoedigend!!! Denk dat ik naar een volledige afbouw kan fluiten. Blij dat ik niet alles betaald heb.
P. B
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Pas geleden hebben wij door Masud een badkamer laten installeren. Het leek allemaal te mooi om waar te zijn, mooie praatjes in de showroom en hij beloofd gouden bergen.
Na aanbetaling van het eerste deel behandelde ons gelijk anders, het zou ineens een week langer gaan duren en wij moesten voor diverse dingen bijbetalen, niet volgens afspraak.
De zogenaamde badkamergarantie heb je niks aan, dit is onderdeel van Bad in Beeld, en is dus absoluut niet voor de klant, zo hebben wij moeten ondervinden. Heel jammer allemaal.
En zolang mijnheer zijn zin niet krijgt, wordt hij agressief naar klanten toe.
Al met al voelen wij ons eigenlijk gewoon opgelicht!
Kijk uit voor dit bedrijf en verborgen kosten en voorwaarden.