-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Deze mensen zijn echt belachelijk. Sturen mij TWEE koppelen telefoons en dan de ballen hebben om mijn geld niet terug te geven?! SCHANDAALIG. BESTEL. HIER. NIET. Klantenservice kennen hun niet, dom blondje belooft van alles maar denk dat ze alleen maar ken zuige. BESTEL. HIER. NIET.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Deze mensen zijn echt belachelijk. Sturen mij TWEE koppelen telefoons en dan de ballen hebben om mijn geld niet terug te geven?! SCHANDAALIG. BESTEL. HIER. NIET. Klantenservice kennen hun niet, dom blondje belooft van alles maar denk dat ze alleen maar ken zuige. BESTEL. HIER. NIET.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Rimatel b.v. , Elektronicazaak.com en telefoon-winkel via Bol.com zijn dit verkopers van eenzelfde malafide bedrijf. Na twee maanden is mijn product stuk en ze beweren dat dit gebruikersschade is wat ze volgens de wet moeten bewijzen, maar dit doen ze met een vals opgezet rapport met verkeerde data en buitenlandse servicecentra die waarschijnlijk niet bestaan. Ook staat er niets in wat aan kan tonen dat de schade door gebruik is veroorzaakt. In het rapport wordt als onderzoeksmethode het heen en weer schudden van het product genoemd. Mijn klacht loopt nu via Bol.com, mocht dit niet helpen ga ik naar de rechter. Ookal gaat dat meer kosten dan mijn product. Ze gaan dat allemaal vergoeden en deze praktijken moeten stoppen. Ze komen nu zelfs met een nieuwe schade, wat er nooit is geweest om daarmee zogenaamd aan te tonen dat de schade door mij is veroorzaakt en niet binnen de garantie valt. Ik kom regematig terug op deze site om te kijken of er mensen met soortgelijke ervaringen met een van de bedrijven van deze oplichters. Geef de klacht ook altijd door aan ACM ConsuWijzer.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Via Bol.com bij Rimatel een Samsung tv gekocht. De tv begaf het binnen een paar maanden, was niet te repareren volgens hun reparateur. De tv werd vervolgens in bubbeltjesplastic bij mijn ouders bezorgd. Om het geld terug te krijgen wilde Rimatel de tv graag weer terug. Dus is de tv in hetzelfde bubeltjesplastic via DPD naar hun verstuurd. Bij aankomst was de tv beschadigd en dus vinden ze bij Rimatel dat ik geen recht heb op geld terug, terwijl de tv al niet meer werkte!!
Diverse mail en telefoontjes gepleegd, maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Schandalig!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heb bij deze winkel 3 maanden geleden een telefoon gekocht. helaas was die kapot en ben nu 3 maanden verder en 3 keer terug gestuurd en is nog steeds niet gemaakt. Jammer dat ze zo slechte klantenservice hebben..
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Telefoontoestel aangekocht via bol.com dat binnen enkele maanden duidelijke hardwareproblemen vertoonde. Rimatel helpt klanten niet verder en verwijzen naar een externe partner waar je je toestel moet aanmelden voor reparatie. Rimatel neemt het niet nauw met internationale consumentenregels. Te mijden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Via hun schuilnaam telefoon-winkel op bol.com een nieuwe smartphone besteld. Bleek tweedehands te zijn en niet nieuw. Ze bleven dit ontkennen ondanks de overduidelijke gebruikssporen. Gelukkig geloofde bol.com mij wel. Gelet ook op hun communicatie vermoed ik dat ze kwaadwillend handelen. Ik zou daarom afraden bij hun iets te bestellen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Samsung Galaxy A21s gekocht bij Rimatel via bol.com. Is op 4 maanden 4 keer stuk gegaan en telkens doorverwezen naar de Samsung reparatiedienst. Rimatel service was onbehulpzaam en bleef tijd rekken door onbereikbaar zijn (niet telefonisch, enkel via mail met trage reactietijd) ondanks belofte dat na het 3e defect ik mijn toestel kon retourneren.
Uiteindelijk heeft de (veel vlottere) service van bol.com zelf me verder geholpen en het retour geregeld.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Surface Pro 7 besteld maar een ouder model ontvangen.
Haast geen verschil qua uiterlijk.
Opgemerkt na 2 maanden en ze weigeren deze retour aan te nemen of te vervangen door het bestelde model.
Valse reclame en oneerlijke handelspraktijken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Goede service en snelle reactie.