Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave Hendriks Plantencentrum Kessel
Onze bezoekers over Hendriks Plantencentrum in Kessel
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
7.1/10
(5 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
0%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
6.2/10
(2 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
7.2/10
(1 beoordeling)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
7.8/10
(2 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Hendriks Plantencentrum in Kessel
Jeannette van Heugten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Hoewel ik al jaren een zeer tevreden en trouwe klant ben van Uw zaak en ook al vele kennissen van mij naar U verwezen heb, moet me nu toch iets van het hart waar ik niet blij mee ben. Het betreft een ervaring die ik afgelopen zaterdag bij Uw bedrijf heb opgedaan. Ik kwam voor wat viooltjes en heb er in Uw kas ook nog genoeg gevonden. De prijs was duidelijk: alle viooltjes in deze kas kostten 30 cent per viooltje. Ik zag dat er grote en kleine exemplaren stonden en die grote vond ik mooier. Ik heb dus een doos kleine en een doos grote uitgezocht. Natuurlijk vroeg ik me af of die grote ook 30 cent zouden kosten, maar het stond er duidelijk bij en er was daar achter niemand aanwezig om het te vragen. Ik ging ervan uit dat de prijs wel zo laag zou zijn om dat dit zo'n beetje de laatste viooltjes waren. Bovendien stond het er echt, een andere prijs was er niet te vinden. Bij de kassa leverde het een eerst instantie geen probleem op. Ik kon al gaan pinnen toen Uw medewerker plotseling zag dat er ook grote viooltjes bij stonden. Mijn transactie kon nu geen doorgang vinden, want die grote waren veel duurder. Op mijn vraag waar ik dat van had moeten en kunnen weten kon zij geen antwoord geven. Ik zei dat ik, als ik iets kom kopen, uit moet kunnen gaan van de prijs die erbij staat, en dat dit niet plotseling bij de kassa wat anders kan zijn. En dat vind ik nog steeds zo en zo heb ik het tot nu toe ook altijd overal meegemaakt waar zich dat wel eens heeft voorgedaan: de klant krijgt het voor de aangegeven prijs en de winkelier past daarna snel die prijs aan om meerdere misverstanden te voorkomen. Helaas ging dat bij U niet zo. Ik kon de dure viooltjes gaan ruilen voor de goedkope, maar daar had ik absoluut gaan zin meer in. Wat voor mij overbleef was een kater over deze behandeling, temeer daar ik dat van Uw bedrijf helemaal niet gewend ben. Tot die ene keer ben ik in Uw zaak altijd correct en vriendelijk behandeld en omdat ik de prijs kwaliteit verhouding ook nog een een keer prima vind, ging ik altijd met plezier bij U winkelen. Jammer dat daar nu de klad ingekomen is. Gedane zaken nemen geen keer, maar ik ben wel heel benieuwd naar Uw antwoord.