Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Beddenbriljant Milheeze

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Bankert 5-a
5763 AA Milheeze
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen

Informatie over Beddenbriljant in Milheeze

Beddenbriljant te Milheze is een webshop in bedden. Neem gerust contact op met Beddenbriljant voor meer informatie.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Beddenbriljant in Milheeze

Onze bezoekers over Beddenbriljant in Milheeze

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.3/10
    (81 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    67%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.4/10
    (29 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.2/10
    (27 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.4/10
    (25 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Beddenbriljant in Milheeze

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Super kwaliteit prijs verhouding!
Nette service en levering binnen afgesproken tijd!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
2 Boxspring besteld. Vriendelijk te woord gestaan en levering keurig binnen het afgesproken termijn!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb 4 slaapkamers en in elke kamer staat er binnenkort 1. Goed product voor een scherpe prijs! Aanradertje.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede prijs! Boxspring was er binnen 3 weken. Alles naar verwachting dus gewoon een 10.
Antwoord van Beddenbriljant
Dank U voor de beoordeling
Geplaatst op 28 okt. 2015 17:18:09
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Beddenbriljant leek ons bij de eerste ontmoeting een mooi beginnend bedrijf. Alles was mogelijk, niets was te veel maar dat bleek anders dan verwacht. Na een fout geleverd onderdeel van ons bed van beddenbriljant zijn we maar liefst 5 weken aan het lijntje gehouden met uiteenlopende smoezen totdat het werd opgelost. Toen deze "handelaren" aan de deur kwamen om het onderdeel te wisselen waren ze alles behalve vriendelijk terwijl het nota bene 'hun' fout was. Ik wil nog wel even zeggen dat we het bed bij aflevering contant aan de deur moesten afrekenen, wat achteraf niet echt de manier blijkt te zijn(Wel de voorkeur van meneer beddenbriljant trouwens). Wij hadden zelf graag iets van een tegemoetkoming of in ieder geval een excuus gehad maar in plaats daar van kregen wij een grote mond en kregen we te horen dat dit nu eenmaal mogelijk is bij een "goedkoop" bed! Pardon?! Nou beddenbriljant, ontzettend bedankt voor de geweldige service! Voor ons geen beddenbriljant meer.
Antwoord van Beddenbriljant
Beste,

In de winkel heeft U navraag gedaan naar een hoofdbord van 100 cm hoog in plaats van 106 cm hoog.
De offerte en de factuur welke via de mail zijn afgehandeld, stond hier verder niks van over vermeldt.
Nu was het bekend dat U hierom had gevraagd en hebben wij toch besloten om het hoofdbord kosteloos om te komen ruilen.

U heeft in de tijd van het wachten op het andere hoofdbord, het te hoge hoofdbord gewoon gebruikt, waardoor dit voor ons niet meer te verkopen is als een nieuw hoofdbord.
Ook hebben wij geen bezorgkosten hiervoor in rekening gebracht.
Wij dachten dat dit dan toch ook een redelijke tegemoetkoming was.

Doordat de bestelling fout was gedaan en er een nieuw onderdeel moest komen, wordt de levertijd weer 2 tot 4 weken.
Helaas is in ons magazijn het hoofdbord kwijt geraakt, waardoor deze nog een keer besteld moest worden.

Wij hebben U dan ook altijd vriendelijk te woord gestaan, zelfs nadat er meerdere malen gescholden en geschreeuwd werd aan te telefoon. Er is excuses gemaakt, omdat in plaats van de gebruikelijke 2 tot 4 weken helaas iets langer duurde.
U heeft er meerder malen op gewezen er een tegemoetkoming moest komen, ook vóór de 4 weken.
Er is dan ook helemaal geen sprake van, dat U een excuus wilt, maar alles draait om een tegemoetkoming.

Wij hebben dan ook netjes het hoofdbord omgeruild en de nieuwe geïnstalleerd.

Vriendelijke willen wij U bedanken dat U de voordeur, NET niet, tegen het hoofd van een werknemer aan heeft dichtgegooid.
Wij willen U er dan ook op wijzen dat U na dit asociaal en agressief gedrag, niet meer welkom bent in onze winkel.

Met vriendelijke groet,
Beddenbriljant
Geplaatst op 25 nov. 2015 22:15:12
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prijs/Kwaliteit zeer goed. Boxsprings zoals afgesproken binnen 4 weken binnen. Duurde zelfs maar 2 en halve week.