Ik ben voor een Samsung scherm vervanging gegaan. Informatief dit was een scherm met een kleine barst onder, hierdoor weet ik dus zelf dat hier geen garantie op zit.
Alleen wat er nu gebeurt is dat ik niet geïnformeerd werd dat de achterkant bij deze reparatie in 80% van de gevallen kapot gaat.
Daarom heeft Tellyshop een vervangende achterkant (nieuw naar zeggen) erop gezet.
Na dag 1 was er al een scheur in de achterkant, na 1 week is de scheur helemaal doorgetrokken, ziet verschrikkelijk uit. Week 2 nog een scheur aan de zijkant die na 1 week ook helemaal doorgetrokken is.
In de tussentijd gebeld en een hele discussie terwijl ik zo voorzichtig met deze telefoon omga dat heb ik met geen andere telefoon gedaan. Conclusie tellyshop wilde het niet repareren en uiteindelijk moesten we het maar 50/50 doen. Oftewel weer 30 euro uitgeven!
Het leuke is dat het kapotte voorscherm nog nergens gescheurd is of meer schade heeft opgelopen. En ik met een compleet kapotte achterkant zit op dit moment.
Conclusie ik ga niets meer laten maken omdat de winkel niet voor nazorg garant staat. Jammer want het leek een winkel die service op nummer 1 had staan
Rick
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Hallo,
Ik kom al jaren bij tellyshop, prijs kwaliteit is hier altijd goed!! Maar wat ik het belangrijkste vind is goede service!! En dat staat bij tellyshop altijd op nummer 1.
Zeker een aanrader.