Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

MHM Onroerend Goed B.V. Woerden

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Vijzelmolenlaan 6-F
3447 GX Woerden
Schrijf review

Informatie over MHM Onroerend Goed B.V. in Woerden

Het huren, verhuren, vervaardigen, onderhouden, exploiteren, ontwikkelen, beheren, verwerven, bezwaren en vervreemden van -alsmede het handelen in roerende en onroerende zaken en (register)goederen.

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van MHM Onroerend Goed B.V. in Woerden

Onze bezoekers over MHM Onroerend Goed B.V. in Woerden

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.4/10
    (90 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    11%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (37 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.2/10
    (28 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.7/10
    (25 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over MHM Onroerend Goed B.V. in Woerden

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel erg onbeschoft aan de telefoon. Geen begrip voor iemand die bijna 90 is. Wc lekt en kan alleen naar boven met een traplift. Duidelijk aangegeven dat tv water onder bij de pot eruit spuit. Ik zeg mss de septertank vol?? Maar dat weet ik niet ik ben een leek. Na tig keer bellen krijg ik een telefoontje dat t voor eigen rekening is zo'n tank. Ik zeg maar mss is t een lek binnen. Nou dan moet ik maar een mailtje sturen. Zo onbeschoft. Ze kan ook zeggen ik laat even iemand komen om te kijken wat t probleem is. 90 jaar hè? Voor ze op de traplift boven is dan is ze al te laat. Fijn dat ze voor ouderen zoveel respect hebben. Ik hoop niet dat hun als ze oud worden ook zo behandeld zullen worden of misschien wel. Dan voelen ze hoe erg t is als je als oudere niet wordt gehoord maar wordt behandeld als een nummer. Mja een investeerder wil alleen geld zien en geen geld uitgeven. Ook op de slaapkamer is t nog steeds vochtig. Bewijs via een foto op mail maar ze vinden struisvogel spelen erg leuk denk ik. Al met al zielig voor degenen die hier huren.....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Duurt heel lang voor dat ze terug komen op je mails waar in belangrijk vragen zijn gesteld.

Onvriendelijk op de telefoon als je belt.

Slecht communicatie over renovaties, al een paar keer dat er plotseling iemand n aannemer er is om te werken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Medewerkers worden schandalig behandeld. Je mag tussen 8.30-12.30 en 13.00-17.00 uur niet met elkaar praten. Hierdoor bouw je geen band op met je collega?s. Koffie pauzes heb je niet. De receptioniste komt langs met een koffiekar en je krijgt een koekje. Een lolletje op de werkvloer wordt niet gewaardeerd. Je wordt meteen scheef aangekeken en je krijgt ook direct de opmerking met de mededeling dat je aan het werk moet. Daarnaast mag je als medewerker eigenlijk geen service verlenen. Het mag namelijk niks kosten. Collega?s snauwen je af wanneer je fouten maakt. Ik vraag me af of mensen daar daadwerkelijk het naar hun zin hebben. Kan het me niet voorstellen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als je wat gedaan wilt hebben moet je praten als Brugman om het voor elkaar te krijgen. Bel je over een vraag over eventuele isolatie van de woning, dan krijg je geen duidelijk antwoord...men zal het bespreken en dan hoor je wel... De opzichter die hier over gaat en waar je naar vraagt krijg je al helemaal niet te spreken... Kort en goed... Je wordt gewoon afgepoeierd...