-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Repareer zogenaamd binnen 10 min de klacht. 375 euro betaald en na 2 dagen werkte het apparaat opnieuw niet. Bleef toezeggen dat hij zijn collega zou sturen. Daarna kon ik hem niet meer bereiken. Oplichter!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Na inspectie moest er een filter worden vervangen van de vaatwaser. Na reparatie werkt deze nog niet. Krijg de beste man sindsdien niet meer te pakken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De heer Simsek kwam om de droger te repareren. Snelle diagnose: pomp moet vervangen. Hij zegt dat hij de reparatie heeft uitgevoerd, maar volgens mij is er niets gebeurd, de droger vertoont nog steeds dezelfde kuren.
Gebeld op zijn mobiel, maar was op vakantie. Pas in januari weer. Opnieuw gebeld, niet bereikbaar. Ander nummer gebeld, zaak uitgelegd zouden het doorgeven en mij terugbellen voor een afspraak. Niet gebeurd. Het nummer is nu niet meer bereikbaar.
Schade nu 250 euro.
Dit is een oplichter.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Diepvries kapot, diagnose van Dhr. ibrahim Simsek zou zijn dat de compressor vervangen moest worden. 370 euro totaal. 100 euro aanbetaald, compressor is zogenaamd vervangen, maar de diepvries bleef ver boven de normale temperatuur. Communicatie met RealWitgoed was niet meer mogelijk. Later officiële Liebherr monteur laten komen. Deze constateerde dat de compressor helemaal niet is vervangen (de vanaf fabriek compressor zat er nog onder) en dat er iets anders aan mankeerde.
Deze meneer lijkt een echte oplichter dus, die zo te zien veel slachtoffers maakt.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Super snel gereageerd op aanvraag reparatie, na reparatie badkamer vloer blank, net gestucte plafond weer geel en natuurlijk geen reactie.
Wordt vervolgd: juridisch.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
had ik deze recensies maar eerst gelezen voordat ik met Uni Witgoed (nu Real Witgoed) in zee ging. Leek allemaal sympathiek en kundig in eerste instantie. Element vervangen voor 280,-, maar de klacht was niet verholpen. Na veel gedoe zou geld worden teruggestort. tot nu toe is dat niet gebeurd, en meneer is niet meer bereikbaar. Marktplaats geïnformeerd over dit bedrijf, want dit bedrijf is niet te vertrouwen. Let dus op voor Unit Witgoed Service of Real Witgoed Servcie en ga niet met ze in zee.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Mijn vaarwasser bleef afpompen. De monteur beweerde dat het aan de electronica lag. De prijs van het onderdeel was 3x zo duur dat ik afzie van de reparatie. Heb hem toen de onderzoekkosten betaald. Een kennis van mij kende een persoon die ook aan witgoed deed en heeft voor mij het apparaat doorgemeten en gecontroleerd. Bleek een los contact te zijn bij de bedrading hij heeft het hersteld en de probleem was opgelost. Wat een onkundig figuur en prutser was die eerste monteur. Nooit meer bel ik dit bedrijf op.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Gebeld n.a.v. een storing van de machine. Met 2 man sterk kwamen ze langs. Na enkele minuten gaven ze aan dat ze de reparatie konden doen voor €150,-.
Vervolgens moesten ze even de juiste spullen halen in de bus. Overall was t vervolgens binnen een half uur "gerepareerd". Na een wasje draaien is de machine er nu helemaal mee gestopt.
Hij nam nog een keer op en zou terugbellen. Helaas nooit meer iets van vernomen.
Had eerder onderzoek moeten instellen naar deze oplichters, alvorens ik akkoord gaf.
Wees gewaarschuwd!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
In vervolg op mijn vorige review van 17 september 2015: gisteren heb ik het volledige bedrag van de reparatie aan onze vaatwasser terugontvangen. Daarom nu ook een positievere beoordeling van mijn kant!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ook bij ons was de diagnose van meneer Ibrahim Simsek van Uni Witgoed Service dat de pomp van de vaatwasser vervangen moest worden (kosten 241 euro). Meteen nadat de reparatie was uitgevoerd en de mannen met het geld waren vertrokken bleek echter dat de gemelde storing totaal niet verholpen was.
Zo snel als de heer Simsek reageert op een telefoontje als je een storing wilt melden, zo slecht is hij bereikbaar na afloop van de reparatie: hij neemt echt nooit meer de telefoon op, en reageert niet op voicemails, e-mails of aangetekende brieven (ondanks de belofte op zijn website dat je dezelfde dag nog reactie zult ontvangen als je contact opneemt).