Het bedrijf neemt je geld aan via haar webshop (www.helmonline.nl) maar stuurt de helmen niet op. Via de website kun je met ze chatten, echter krijg je als antwoord dat je moet mailen. Telefonisch ook onbereikbaar.
jan
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
telefoon is 'altijd' bezet, klinkt alsof de hoorn bewust er niet op zit
Hendrik H
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Product op voorraad.
Ben bedrijf.
Geen antwoord voor factuur, geen antwoord voor BTW-vrijstelling vanuit België.
Dan maar ganse som betalen zeker: product is op voorraad: voor 23u59 besteld volgende werkdag gratis geleverd.
Ga je naar de kassa zegt het systeem 'na' de invoering van kredietkaartgegevens: geleverd dinsdag 24/1/2016 (en we zijn donderdag 19/1/2017)
Dat sluit de deur.
Aankoop definitief afgelast.
Ben dus geen klant geworden van dit bedrijf, dus zal deze belangrijke beoordeling door Kiyoh wel weggefilterd worden.
Wat baat Kiyoh dan ????