Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Medipoint B.V. Meppel

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Industrieweg 12-C
7944 HS Meppel
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Offerte aanvragen
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Medipoint B.V. in Meppel

Leverancier (en adviseur) van hulpmiddelen en producten voor zorg en welzijn of zorgproducten, aan consument.

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Medipoint B.V. in Meppel

Onze bezoekers over Medipoint B.V. in Meppel

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.7/10
    (58 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    32%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.3/10
    (28 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.7/10
    (18 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.8/10
    (12 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Medipoint B.V. in Meppel

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bij meerdere contactmomenten is mij gebleken dat het erg lastig is om de persoon aan de telefoon duidelijk te maken wat de bedoeling van een bestelling is.
Twee voorbeelden.
1:In een gesprek, waarbij een hoog-laagbed door ons werd besteld, werd in 3 zinnen te betalen bedragen van 100, 10 en 0 euro genoemd. Na het uiten van de gewekte verwarring werd ons vriendelijk te kennen gegeven dat de telefoniste nu ging ophangen. Vervolgens werd het bestelde bed niet bezorgd.
2: bij een bestelling van een bed en een po-stoel voor een andere periode vroeg ik of de telefoniste wilde herhalen wat ze nu genoteerd had. Zij antwoordde dat ' omdat u zo onzeker bent, zal ik het herhalen'. Vervolgens werd alleen de po-stoel bezorgd. Het bed is uiteindelijk via een spoedregeling op een zaterdag geregeld.
U begrijpt dat het lastig is om vertrouwen te houden in Medipoint.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Eind november intake gehad voor Trippelstoel. Ik zou een aangemeten Trippelstoel krijgen. Nu eind december nog niets gehoord en/of gezien.
En een vriendin zou een intake krijgen en de stoel zou aangemeten worden. Tot haar verbazing hadden ze de stoel al bij zich. Hoezo aanmeten?