Ik heb bij dit bedrijf twee paar schoenen gekocht die niet werkten (er zouden led-lichtjes moeten branden). Beide paren teruggestuurd, doch slechts één paar is (pas na 5 maanden) vergoed. Het geld van het andere paar is nog steeds niet vergoed. Ook hebben we (ten onrechte naar bleek) verzendkosten betaald, die niet vergoed zijn.
Inmiddels zijn we er via de KvK achter gekomen dat het bij de KvK vermelde telefoonnummer niet meer in gebruik is en dus rechtstreeks contact niet mogelijk is.
Ook meester Frank Visser (de rijdende rechter) heeft zich over deze zaak gebogen en heeft geoordeeld dat dit bedrijf onrechtmatig handelt.
Sylvie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bij ontvangst van de zending is er geen retoursformulier toegevoegd ondanks de zogenaamde mogelijkheid. Wij hebben binnen 7 dagen het kledingstuk teruggestuurd en wachten nog altijd na 4 weken op ons geld.
Het is overduidelijk dat we dit niet meer terug krijgen. Schandalig! Bestel nooit bij deze webshop.
Jacqueline
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn dochter heeft vorige week schoenen besteld, maar nog steeds niet ontvangen. Al diverse mails gestuurd, maar geen antwoord. Dit slaat nergens op!!!
Schoenen incl. Verzendkosten zijn natuurlijk al reeds betaald. Schandalig dat er niets geleverd wordt. Wij laten het hier niet bij zitten.
Mirte
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb in juni schoenen besteld aan Le Closet. Daar ze niet in de smaak vielen heb ik ze binnen de 14 dagen reeds teruggestuurd. Ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen alhoewel ze een paar weken geleden beloofd hebben dat het geld binnen de 3 dagen terug op mijn rekening werd gestort. Het is nu al ondertussen 08 augustus en heb nog steeds geen geld ontvangen!!!
Anne
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik had een jurk besteld , 1 maand terug, en die was niet goed en ik heb hem meteen 1 dag later geretourneerd. Ik zit nu nog steeds te wachten op mijn geld (bijna 100,-euro!) Ik had eerst het volste vertrouwen in dit bedrijf maar nu, enkele mails later, en een telefoon die niet word opgenomen ben ik pislink. Ik raad aan hier niets te bestellen en ik ga ook verdere stappen ondernemen.
Rens
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Super service + bedrijf.
Carla
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Leuke winkel!
Hetty
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bikini besteld en betaald krijg iets thuis wat er niet op lijkt
Moet betalen om te retourneren na 2 weken een mail gestuurd waarom er nog geen geld is terug gestort dit zouden ze gelijk doen, nu 3 maanden later en 3 mails verder nog steeds geen geld en krijg ook niks meer te horen op de mail.
Dirk
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bikini besteld voor mijn dochter, maar deze was kapot bij aflevering en dus retour gezonden. Hier moet je al extra kosten voor maken. Nu 6 weken geleden opgestuurd en hij is afgeleverd (is te zien op website van DHL)
Ik heb nu al twee keer gemaild waarop geen reactie komt en ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen. Zeer teleurstellend!