-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Huisjesmelkers. Witwas organisatie. Criminelen. Schsndslige hoogmoed en lak aan de wet. IK ZET MIJ IN OM DIT BEDRIJF AAN DE SCHANDPAAL TE NAGELEN. wat een zoek vals empathieloze organisatie.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos bedrijf. Komen afspraken niet na en exteeem onbeschoft. Eigenaar Wouter is echt een verschrikkelijk achterbaks kaal mannetje. Nooit mee in zee gaan!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wat een treurige organisatie is dit. Er moet een beoordeling voor -100000 zijn want 1 punt is nog teveel voor dit bedrijf. Enorm slechte communicatie, doen helemaal niks behalve geld innen. Telefonistes zijn mega onbeschoft, valt geen normaal gesprek mee te voeren.
Wat ze wel kunnen? Een grote smoel geven, geld innen en huurverhoging doorvoeren. Maar problemen oplossen? Klanten/huurders normaal ten woord staan? Nee hoor.
Geen woorden kunnen beschrijven wat een blamage maison management is. Walgelijk! Ze moeten zich SCHAMEN!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Hele slechte service. Bijdehand, willen alleen maar geld zien maar dingen reparen ho maar. Degene die de telefoon op nemen hebben een attitude van hier naar Tokio. Een en extra lange spoedcursus "hoe ga ik met mensen om" zal ze goed doen. En nog een tip: doe gewoon je WERK ipv huisjesmelken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
+ kwamen verplichtingen na
+ boiler werd snel gerepareerd ook al was het voor een aanzienlijk bedrag
+ kamer is een goede staat aangeboden
+ kamer is voor een redelijke prijs aangeboden
+ borg is netjes terugbetaald
- borg werd alleen terug betaald toen ik daar Maison management expliciet aan herinnerde dus niet automatisch
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Als je ooit de pech hebt als huurder te maken te krijgen met Maison Management, kun je maar beter een goede advocaat in de arm nemen of een goede rechtsbijstandsverzekering afsluiten. Ze hebben totaal lak aan regels en wetgeving als het gaat om de verplichtingen die een verhuurder heeft. Ze bestoken je met aanmaningen omdat je volgens hen een betalingsachterstand zou hebben, terwijl dit aantoonbaar onzin is. Een ander voorbeeld is, wanneer je een sociale huurwoning huurt, ze twee maanden van te voren je schriftelijk moeten informeren over een huurverhoging, maar nee daar doen ze niet aan. Boeit ze allemaal niet. Als het gaat om reparatie verzoeken, daar heb ik verder vooralsnog niets aan op te merken, maar dat is dan ook het enigste.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wat een ontzettend slecht bedrijf. Medewerkers zijn zeer onprofessioneel en soms zelfs onaardig aan de telefoon als je belt wanneer er iets kapot is (overigens ook via de mail). Het lijkt alsof ze de administratie niet op orde hebben en niet met elkaar communiceren. Als je vraagt ze op een bepaald nummer terug te bellen bijvoorbeeld, wordt er toch weer ergens anders naartoe gebeld of ze bellen ĂĽberhaupt niet terug. Ook na aangeven dat er echt iets mis is in het huis, wordt er iemand gestuurd waarna vervolgens het probleem een maand later weer begint. En dan ook continu de rekeningen krijgen, terwijl de reparateurs elke keer aangeven dat het niet normaal is en er echt vervanging nodig is van bijvoorbeeld de WC. Er is in het afgelopen jaar al 5x iemand langs geweest, terwijl er echt NIKS geks wordt doorgespoeld, ik ben niet achterlijk. Voor de verhuurder is het bedrijf waarschijnlijk perfect, voor huurders een grote ramp. Als ik ooit weer op zoek ben naar een huis en ik kom Maison Management tegen, zal ik het huis per direct afwijzen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zoals in de andere reviews te lezen is: zeer onaangename organisatie. Bij telefonisch contact meerdere malen een agressieve houding aangenomen.. Zijn alleen uit op geld en gaan belachelijk met huurders om. Een lesje klantcontacten zou de assistenten zeer goed doen. Jammer genoeg wist ik pas na het ondertekenen van mijn huurcontract dat ik met Maison te maken zou krijgen, anders zeker op zoek gegaan naar een andere woning!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Onbetrouwbare organisatie. Ze willen alleen de huur hebben en zijn op de verhuurder gericht, niet op de huurders. Communicatie met maison management is zeer onaangenaam, ze zenden hun verhaal en luisteren niet. Bij gebreken geven ze niet thuis.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Onbeschrijfelijk hoe slecht de service is van Maison Management. Ze reageren nooit op emails, behalve als het om facturen gaat. Bovendien proberen ze je constant rekeningen te laten betalen die niet voor de huurder zijn maar voor Maison Management zelf. Ook over het terugbetalen van de borg moest ik 2 maanden na datum bellen, waarbij ze 240 euro voor schoonmaakkosten rekenen. Hierbij ging het over een schoonmaker die de douchecabine extra heeft schoongemaakt en 2 uur is gebleven. Ironisch genoeg zijn de ruimtes waar ze zelf verantwoordelijk zijn vies en vol met schimmel (maar je betaalt wel servicekosten).
Trap er niet in..