-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Komt niet leveren, neemt de telefoon niet op. Woon in de buurt dus ga binnenkort wel praatje maken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos bedrijf, heb 2 mobiele nummers ontvangen van de afzender, geen van beiden neemt op.
ook geen mogelijkheid om een bericht achter te laten.
Afspraak was dat ze gisteren gingen afleveren, tot heden niets ontvangen.
ik zag al vele negatieve beoordelingen, hoop dat cLK daarvan leert.... denk het niet!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Gebaseerd op mijn ervaringen van de afgelopen jaren, zou je absoluut moeten vermijden om samen te werken met kleine logistieke of opslagbedrijven zoals deze. Afgezien van het constante risico om op elk moment te worden overgenomen of failliet te gaan, zijn hun prijzen niet concurrerend in vergelijking met grotere bedrijven, voldoen ze niet aan jouw verwachtingen qua flexibiliteit, en wat nog alarmerender is, is hun gebrek aan professionaliteit.
Je zult vaak geschokt zijn door facturen die jouw verwachtingen overschrijden en hun passieve houding. Bijvoorbeeld, CLK Dienstverlening, de factuur die ik ontving was drie keer de offerte!
Laat je alsjeblieft niet misleiden door hun ogenschijnlijk lagere initiƫle offertes. De eindfactuur zal je alles vertellen. Grotere bedrijven bieden eigenlijk betere prijzen en een professionele houding. Kies alsjeblieft voor een goed gevestigd professioneel logistiek en opslagbedrijf met een lange geschiedenis! Mijn harde les geleerd!!!
Based on my experiences over the past few years, you should absolutely avoid collaborating with small logistics or warehousing companies like this. Apart from the constant risk of being acquired or going bankrupt at any moment, their prices are not competitive compared to larger companies, their flexibility falls short of your expectations, and what's even more alarming is their lack of professionalism.
You'll often find yourself shocked by bills that exceed your expectations and their passive attitudes. For example, CLK Dienstverlening, the bill I received was three times the quotation!
Please don't be deceived by their seemingly lower initial quotes. The final invoice will tell you everything. Larger companies actually offer better prices and professional attitude. Please opt for a well-established professional logistics and warehouse company with a long history! My lesson learned the hard way!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Gebaseerd op mijn ervaringen van de afgelopen jaren, zou je absoluut moeten vermijden om samen te werken met kleine logistieke of opslagbedrijven zoals deze. Afgezien van het constante risico om op elk moment te worden overgenomen of failliet te gaan, zijn hun prijzen niet concurrerend in vergelijking met grotere bedrijven, voldoen ze niet aan jouw verwachtingen qua flexibiliteit, en wat nog alarmerender is, is hun gebrek aan professionaliteit.
Je zult vaak geschokt zijn door facturen die jouw verwachtingen overschrijden en hun passieve houding. Bijvoorbeeld, CLK Dienstverlening, de factuur die ik ontving was drie keer de offerte!
Laat je alsjeblieft niet misleiden door hun ogenschijnlijk lagere initiƫle offertes. De eindfactuur zal je alles vertellen. Grotere bedrijven bieden eigenlijk betere prijzen en een professionele houding. Kies alsjeblieft voor een goed gevestigd professioneel logistiek en opslagbedrijf met een lange geschiedenis! Mijn harde les geleerd!!!
Based on my experiences over the past few years, you should absolutely avoid collaborating with small logistics or warehousing companies like this. Apart from the constant risk of being acquired or going bankrupt at any moment, their prices are not competitive compared to larger companies, their flexibility falls short of your expectations, and what's even more alarming is their lack of professionalism.
You'll often find yourself shocked by bills that exceed your expectations and their passive attitudes. For example, CLK Dienstverlening, the bill I received was three times the quotation!
Please don't be deceived by their seemingly lower initial quotes. The final invoice will tell you everything. Larger companies actually offer better prices and professional attitude. Please opt for a well-established professional logistics and warehouse company with a long history! My lesson learned the hard way!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Verschrikkelijk bedrijf. Ten eerste wordt een pakket niet geleverd omdat ik 'niet thuis' zou zijn, helaas voor hen werk ik thuis en was ik ook vandaag weer de hele dag aanwezig. Maar goed, dat is de eerste bullshit.
Ik krijg een briefje in mijn brievenbus die half is ingevuld met een QR code, waarop een nummer staat dat ik niet kan bereiken. Verder ook geen instructies over een andere afpsraak, dus ik zit aan dit ene 06 nummer vast. Na tientallen keren te hebben gebeld, het nummer van een andere vestiging geprobeerd. Zo professioneel als de levering werd er ook opgenomen: 'Ja hallo?' , ik heb mijzelf maar even netjes voorgesteld en gevraagd of ik met CLK belde, dat klonk namelijk niet zo.
Nee ik moest toch maar weer het eerste nummer even bellen, desnoods mailen of appen. Want de man die ik sprak was met lang verlof (en droeg de enige mobiel van die vestiging bij zich).
Nu heeft men weinig te kiezen in bedrijven die pakketten leveren, maar als je kan, vermijd CLK. Ook als bedrijven zijnde.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Uitermate onbeschoft te woord gestaan n.a.v. 'niet thuis bericht'. Bezorger weigert zelfs om het pakket Ć¼berhaupt nog te bezorgen
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Een vriend had als verassing een cadeautje besteld voor de verjaardag van mijn man en deze bij ons laten bezorgen. De bezorger is bij ons aan de deur geweest terwijl wij aan het werk zijn en is toen uiteraard weer weg gegaan en een briefje achtergelaten om een nieuwe afspraak te maken. Toen ik hier net voor belde werd er al heel ongeĆÆnteresseerd en onvriendelijk geantwoord. Toen ik vertelde dat wij de hele week werken en elke dag pas na 17:15 thuis zijn werd er gezegd dat het dan niet kan. Waarop ik vroeg of het dan bij de buren afgeleverd kan worden (mijn buren willen het graag aannemen). Meneer gaf aan dat ze dit altijd proberen en die niet opendeden. Er is niet bij mijn buren aangebeld en dit is ook ook gefilmd met cameraās dus kan het met 100% zekerheid zeggen. Dit werd afgekapt en gezegd dat het gewoon niet kan, en kwam er op neer dat ze gewoon niet nog een keer bezorgen. Terwijl ik nog wat probeerde te zeggen werd de telefoon gewoon opgehangen! Zo klantonvriendelijkheid!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slechte bezorgdienst, pakket werd 15 minuten geleden ' afgeleverd ' echter was niemand thuis. Wij bellen voor een nieuwe afspraak oftewel om het vandaag nog op te halen. Kon het niet. Pas de volgende ochtend.. was een verjaardagscadeau wat die dag geleverd moest worden..
Heel onvriendelijk te woord gestaan door de koerier.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Niet meedenkend
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Komen afspraken niet na. Beweren binnen aangegeven tijdslot aan de deur te zijn geweest, terwijl ik thuis was. Als oplossing kan ik het zelf komen ophalen.