Bedrijf is onkundig in reparaties. Scherm van mijn iPad zouden ze wel repareren zeiden ze. Gevolg: knoppen ook stuk. We zouden ons geld terug krijgen, maar niet dus.
Ze pikten 25 euro in voor betaling van hun prutswerk. De gedupeerde is een meisje van 13. Nooit naar toe gaan.
Antwoord van Laptops & Zo
Deze review is niet volledig, nadat wij het scherm vervangen hebben bleek dat er een defect in het scherm zat in plaats van dat de mensen terug kwamen en dit kenbaar maakten vonden ze het nodig om ons direct op Internet af te schilderen als prutsers met verscheidene reviews.
Vervolgens kwamen ze toch terug en hebben wij aangeboden om een nieuw scherm te plaatsen, na demontage bleek dat door de zoon de Ipad zelf uit elkaar was gehaald en weer in elkaar was gezet. Desalniettemin hebben wij het scherm voor de klant vervangen een week later kwamen ze weer terug nu dat de Home knop niet goed reageerde, vervolgens Ipad getest en geen klacht konden ontdekken.
Ipad vervolgens weer opgehaald door klant. Een maand later stond meneer weer in de winkel dat het toch nog niet goed werkte, vervolgens hebben wij aangegeven dat we niets konden vinden maar ze graag wouden helpen door weer een nieuw scherm te plaatsen.wij hebben weer een nieuw scherm geplaatst en de Ipad weer getest en laten afhalen.
Twee weken later stond meneer weer in de winkel met de klacht dat het niet goed was, toen hebben wij aangegeven dat meneer waarschijnlijk nooit tevreden zal zijn en dat wij het scherm eruit zouden halen en meneer het geld van het beeldscherm terug zou krijgen, wij hebben de montage/onderzoekskosten a €25,-in mindering gebracht en de klant €100,- gecrediteerd.
De schermen welke wij vervangen hebben zijn getest door fabrikant en bleek niets mis mee.
p.s de knoppen zijn onderdeel van het scherm dus kunnen wij die niet stuk maken.
Geplaatst op 23 mrt. 2015 15:04:49