Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave Mien B.V. Heerhugowaard
Onze bezoekers over Mien B.V. in Heerhugowaard
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2.7/10
(38 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
13%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.4/10
(14 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.5/10
(12 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.3/10
(12 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Mien B.V. in Heerhugowaard
Jilla Huss
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
UPDATE: Medewerker 2 heeft zojuist een slechte review achtergelaten op Google bij mijn persoonlijke kleine onderneming. Deze meneer heeft nog nooit een product bij mij af genomen! Zo zie je maar weer hoe Bedrijfs-kleding.nl om gaat met kritiek.
Super slechte klantenservice. De kleding zelf is afkomstig van diverse grote merken, niks mis mee dus. Tot dat je vraagt of Bedrijf-kleding.nl er iets op wilt printen! Lukt het ze niet? Pech gehad. Het was dan je eigen fout en je zal geen ene rooie cent terug zien.
Bestanden aangeleverd voor een bedrukking maar De kleuren komen niet overeen met het aangeleverde bestand.
Kan gebeuren natuurlijk! Even een mailtje sturen om een ander printje erop te drukken. De medewerker in kwestie was het ook eens met mij. Hij heeft zelf gezien dat er iets niet klopt aan de bedrukkingen. Na +- 3 mislukte proef bedrukkingen verder, op 07/11/2022 een telefonische aanvraag gedaan voor een restitutie voor het print bedrag, vervolgens even ook op de mail gezet ter bevestiging (printen kost extra bij de kleding).
1 maand verder: 03/12/2022 nog steeds geen reactie dus nog een mailtje gestuurd.
05/12/2022 een mailtje gekregen van een andere medewerker. Ik leg deze meneer uit dat ik het bestand heb aangeleverd zoals is gevraagd, in CMYK formaat evenals de CMYK kleur codes die persoonlijk zijn aangevraagd voor de proefdrukken omdat hun machines daarop werken. Daarnaast heb ik ook nog de kleurenpallet erbij gestuurd.
Meneer verteld mij dat dit niet klopt en dat het een ander bestand is wat ik heb aangeleverd, daardoor lijkt het voor mij anders wanneer het bedrukt is.
Medewerker 1 heeft persoonlijk gezien dat de bedrukkingen niet kloppen ondanks de aangevraagde codes waarop hun machines werken. Vooralsnog krijg ik van medewerker 2 te horen dat het mijn eigen fout is?
08/12/2022 Telefonisch contact op genomen. Medewerker 2 is niet op kantoor.
12/12/2022 Weer telefonisch contact opgenomen toen kreeg ik medewerker 1 aan de lijn. Die vertelde me dat medewerker 2 niet vaak op kantoor is maar het contact tevens liever via de mail wilt behouden.
Prima, geen probleem. Even afwachten dus.
16/12/2022 nog niks gehoord dus weer een email verstuurd.
Tot op heden geen reactie gekregen.
Nogmaals: kleding is top maar bedrukkingen en de klantenservice daarna is bar en bar slecht.
Casper Oosterbos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het is jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven. Wat een onwaarschijnlijk drama bedrijf.
Op 12-12 kleding besteld hier. Dit was mijn 3de order bij dit bedrijf. Ik weet eigenlijk niet waarom want de eerste 2 keer was ik ook niet 100 procent tevreden.
De levertijd van de bestelde artikelen was 5 tot 10 werkdagen. Nou ging ik er al een beetje vanuit dat dit iets langer zou duren door feestdagen en zo. Op 3 januari vanuit mezelf maar een meailtje gestuurd waar de spullen bleven. Hierop kreeg ik te horen dat de producten vertraagd zijn tot 21-02. Hier was ik niet heel blij mee, maar na het zoeken naar alternatieven die er niet waren toch maar besloten te wachten. 3 maanden later maar weer een mail gestuurd waar de producten blijven. Nu krijg ik te horen dat het pas eind mei wordt. Terwijl de levertijd op de site nog steeds 3-6 werkdagen is.
Gedurende de afgelopen 4 maanden moet ik er non stop zelf achter aan mailen. Vanuit hun komen er geen updates. Totaal geen klantvriendelijkheid. Inmiddels een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, maar helaas ook hier geen reactie op. De woorden service en klantvriendelijkheid komen niet voor bij dit bedrijf.
Dus als je kleding nodig hebt bestel dan lekker ergens anders.
Zoek je een bedrijf waar je je geld naar over kunt maken omdat je teveel geld hebt en er vanaf moet dan kun je rustig hier bestellen.
Jessica
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Pure oplichters: ik heb een kerstcadeau besteld op 15 december 2020 voor een bedrag van 105,20 euro. Bedrag betaald, factuur gekregen en nooit niets meer vernomen. We zijn nu 28 december 2020. Ik ben al blij als ik ooit mijn geld terug zal krijgen.
Linda
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Verkeerde maten besteld door onduidelijke tabellen op de site. Acht euro verzendkosten, acht euro retourkosten en vervolgens weer acht euro verzendkosten om goede maten te krijgen. Nou, niet dus. Een oplossing is ook niet geboden door dit bedrijf.
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
ze leveren te laat en je moet vooruit betalen zodat je na annuleren je bedrag minder wordt vanwege annulering kosten ed.