Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

MediaMarkt Amersfoort Amersfoort

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Eemplein 3
3812 EA Amersfoort
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    10:00 - 21:00
    Dinsdag
    10:00 - 21:00
    Woensdag
    10:00 - 21:00
    Donderdag
    10:00 - 21:00
    Vrijdag
    10:00 - 21:00
    Zaterdag
    10:00 - 18:00
    Zondag
    12:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over MediaMarkt Amersfoort in Amersfoort

Detailhandel in electronica

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van MediaMarkt Amersfoort in Amersfoort

Onze bezoekers over MediaMarkt Amersfoort in Amersfoort

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.7/10
    (69 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    24%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.2/10
    (28 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.7/10
    (21 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.5/10
    (20 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over MediaMarkt Amersfoort in Amersfoort

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.

Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.

Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.

De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben door Media Markt verrast met een vervangende IPad. Ik liet een nieuwe batterij plaatsen, die op ontploffen bleek te staan. Daarna bleef mijn IPad kuren vertonen. De medewerkers hebben er meer dan een week aan gewerkt en bijna elke dag werd ik op de hoogte gehouden. Tenslotte kreeg ik een ?nieuwe? betere iPad van Media Markt, omdat de mijne niet gerepareerd kon worden. Mijn iPad was ouder dan twee jaar.
Ik was en ben heel gelukkig met dit gebaar!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede winkel, met vriendelijk personeel.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede winkel. Veel producten van goede kwaliteit. Alleen je moet erg lang wachten bij de servicebalie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik was van plan een ipad of tablet aan te schaffen en wilde wat informatie over verschillende merken.
Het was druk maar er liep een verkoper heen en weer en zag ons twijfelen.
In plaats dat hij naar ons toekomt om zijn hulp aan te bieden. ... nee hoor maar wel naar een ander stel gaan en ik hoorde dat hij vroeg of hij kon helpen.
Wij zijn wat ouder en ik heb het idee dat dat de reden is. Die snappen toch niks ....
Wij zijn maar gelijk de winkel uitgegaan en heb inmiddels mijn ipad ergens anders gekocht.
Wij hebben er onze tv gekocht, een foto camera maar ook mijn oude samsung tablet kwam daar vandaan.
U begrijpt dat wij niks meer kopen bij Media
markt . Wij betalen dan liever iets meer. Een beetje service verlenen is toch niet zo moeilijk?
En een beetje meer begrip voor ouderen misstaat niemand.