Ik bel nooit met de belastingdienst, nu wel en het is weer eens druk, lang wachten, ik heb aangegeven dat ik terug gebeld wil worden. Het gaat over de TSZ een tegemoetkoming in de zorgkosten over het jaar 2021. De belastingdienst in Breda schuift de uitbetaling telkens verder op. Eerst was de uitbetaling in augustus, daarna in september en het zal nu wel oktober worden.
Robin
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Verschikkelijk.. krijg ze maar eens te pakken.
Jacky
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
probeer al dagen contact te krijgen word elke keer de verbinding verbroken omdat het te druk is....krijg naheffingsaanslag en boete heb nooit eerder een rekening gehad maar ja dat is hun woord tegen mijn woord de grote tegen de kleine dus gewoon de pot spekken en betalen lang leve ons belastingstelsel te gek voor woorden dit.....
Karin
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Deze ochtend gebeld met de belastingdienst. Had gelijk een medewerker aan de telefoon.
Mijn vraag is direct en tot tevredenheid beantwoord.
Vicky
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Net eventjes 45 min aan de telefoon gehangen en wordt steeds maar doorverbonden en in de wacht gezet. Na 45 min was plots de verbinding verbroken. Zo wil ik ook werken met mensen door te verbinden of in de wacht te zetten. Dus na 45 min nog steeds geen hulp of antwoord gekregen.
Angelique Interfeed BV
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na twee keer contact te hebben gehad met een medewerker en medewerkster is het diep treurig gesteld met klantvriendelijkheid/bereikbaarheid. op 2 mei verzoek gestuurd om maandelijkse opgave te kunnen doen. op 9 juni 2016 brief ontvangen met bevestiging van dit verzoek. Nu blijkt dit niet op de site te zijn aangepast. Volgens medewerker is deze brief nooit verstuurd en werd gevraagd of ik deze brief wel had (tot 5 keer toe !!!!!).twee dagen later zou ik teruggebeld worden. Niet mogelijk om doorverbonden te worden. Geen telefoontje ontvangen. Wederom gebeld. Zelfde verhaal als hierboven vermeld. Wederom 24 uur wachten tot ik teruggebeld wordt. ALS dat gebeurt! Werkelijk van de zotte dat er geen contact mogelijk is met de desbetreffende persoon om dit probleem op te lossen. Wij hebben een gebroken boekjaar dat loopt tot 31 juli 2016. Voor ons kunnen we deze niet definitief maken zonder afsluiting BTW. Drie dagen wachten op een telefoontje van de belastingdienst om hun fout op te lossen.
Theo Blijlevens
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik vind het te gek voor woorden. Je betaalt in een leven duizenden euro's aan belastingen. Je komt dan, als betalende klant, bij je ontvanger, die je dan geen kosteloze parkeerplaats kan aanbieden. Wat denkt u daar zelf van?
Gerard
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Belastingdienst voor ondernemers niet te bereiken. Na 3 minuten keuzemenu's doorlopen te hebben wordt de verbinding verbroken, omdat het te druk is. Dat gebeurt dagen achter elkaar!
Harold Joels
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
De medewerkster achter de balie kon mijn klacht over digitaal verzenden IB 2014 niet beantwoorden. "Mijnheer, het is allemaal voor ons ook nog nieuw. U heeft de tijd tot 1 mei dus probeert u het later nog eens"...
Slechter kunnen wij het niet maken.
Chris Rutten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Al 2 dagen tevergeefs 0800-0543 gebeld. Ik ontving van U aangiftebrief OB 2015. Maar per brief van 27okt14 kenmerk 076280305B01 van kantoor Rotterdam ben ik miv 1jan15 ontheven van administratieve verpl. ex art34,35 OZB1968. Graag uw reactie. CR