Onze bezoekers over Autoservice Hollands Kroon in Wieringerwerf
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
9.4/10
(25 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
38%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
9.6/10
(9 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
9.5/10
(8 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
9/10
(8 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Autoservice Hollands Kroon in Wieringerwerf
Stef Rol
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Gewoon een garage bedrijf met ouderwetse service en als een van de weinige betaalbaar waar dit geen afbreuk aan de kwaliteit doet.
Jeffrey
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Altijd super en eerlijk geholpen!
Joost
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Dit bedrijf wordt gerund ddoor een zeer ervaren monteur/eigenaar. Hij denkt analytisch en gaat gericht te werk. Als hij gevonden heeft, wat het mankement is, denkt hij met de klant mee om de prijs zo netjes mogelijk te houden. De garage is niet een vreslijk mooi gebouw met een mooie glazen pui en een gelikte receptie, maar een "down to earth"garage, waar uitstekend werk wordt verricht. Deze "doe maar gewoon" mentaliteit zorgt ook voor lagere garagekosten. Kun je dit waarderen en mis je je gratis cappuccino niet, dan heb je een garage gevonden met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Joost van Mourik
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Klein bedrijf, maar met een kundige monteur. Weet bijna altijd de oorzaak van een storing te vinden. Een analytiisch werkende monteur. Probeert kleine storingen terplekke op te lossen en denkt ook met de klant mee over de reparatiekosten. Heeft het altijd druk en vergeet daarom wel eens te bellen, dat een onderdeel al binnen is of iets dergelijks. Had hij dit ook nog onder controle(bv door een leuke dame voor dit werk in te huren) dan kreeg hij een 10!