-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Since the place I rent has been sold to this company is been a nightmare. I can't wait to be free from them. They don't care about the propriety and leave you alone with problems to solve yourself. Do not tust them.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Dit is het voorbeeld van een huisjesmelker puur sang. Laat panden totaal uitwonen. Veiligheid en onderhoud worden niet na geleefd. Geen contact mee te krijgen en alles wordt genegeerd. Er lopen meerdere handhavingsverzoeken tegen panden die zij verhuren maar gemeente grijpt niet in en zo komen ze met alles weg. walgelijk
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
ECHT EEN VERSCHRIKKELIJK HUURBAAS IS DIT!!! AUB NOOIT BIJ HUN IETS HUREN ZE REAGEREN NOOIT ALS JE PROBLEMEN HEBT EN JE KAN ALLEEN MAILEN MET PROBLEMEN NOOIT TELEFONISCH!!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een verhuurder.
Communicatie kennen zij niet tot nauwelijks, mailtjes worden niet beantwoord en telefonisch slecht bereikbaar of er word gewoonweg opgehangen...
Erg jammer dat het zo moet gaan
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Een grote teleurstelling. Centraal huizen beheer is een grote teleurstelling. Heb nog nooit zo’n slechte huisbaas meegemaakt. Je kunt ze niet bereiken, komen hun afspraken niet na en superonvriendelijk. Blij dat ik er vanaf ben zeg!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Verschrikkelijke huisbaas. Laat alles opknappen met lapmiddelen, brengt meer schade aan het huis dan er was. En dat alles om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Splits sociale huurwoningen en verkoopt ze dan voor veel geld waarna de woning in een AIRBNB veranderd. De gemeente zou meer moeten controleren hoe beheermaatschappijen hun geld verdienen.
Dit bedrijf is ook maar tot 12.00 telefonisch bereikbaar. Bij een keer grote waterschade de politie maar gebeld........... Heb nog nachtmerries als ik aan die tijd denk.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vreselijke beheermaatschappij. Nemen de telefoon aan het "Hallo". Zorgen niet voor de woningen die zij verhuren, na 3x bellen komt er een beunhaas, die meer kapot maakt aan het huis dan nodig was.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slechter dan slecht. Er is werkelijk geen enkel pluspunt over deze beheerder te bedenken. Komt nooit afspraken na, neemt de telefoon nooit op, altijd te laat enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts. Ga hier écht NOOIT mee in zee.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vreselijke club, ze beheren onze VVE, maar doen werkelijk helemaal niets of als ze iets doen is het fout. Probeer nu al maanden een schadeklus opgelost te krijgen wat deels een verzekeringskwestie is. Schade offertes worden niet gedeeld en krijg geen antwoord op emails (inmiddels 10-tallen). Ondertussen nog steeds niet kunnen beginnen aan de reparatie vanwege onduidelijkheid over de verzekeringsbijdrage. Ik kan iedereen adviseren, blijf ver weg van deze club!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Er kan geen goedemorgen of goedemiddag vanaf. Iets wat je eigenlijk nooit meemaakt bij andere bedrijven. Op mailtjes wordt meestal niet gereageerd. Ook als je een herinnering stuurt krijg je wederom meestal geen reactie. Al met al is het absoluut onvriendelijk. het geeft mij een heel ongemakkelijk, vervelend gevoel.
Als je belt, want je bent wel bijna gedwongen om te bellen als er op de mail niet wordt gereageerd is er al opgehangen voordat je het in de gaten hebt. Een goede middag etc is er wederom niet bij.
Een cursus sociale vaardigheden is echt op zijn plaats. Ik kan me niet voorstellen dat iemand doelbewust zo onvriendelijk is.. Met wat meer vriendelijkheid zou toch iedereen veel blijer worden.
Het onderhoud van de woningen laat te wensen over, maar ik weet ook niet hoe de organisatie in elkaar zit. Misschien kan Centraal Huizenbeheer daar helemaal niets aan doen. Want zij beheren misschien slechts de woningen en voeren ze uit wat de huurbaas of bazen hun voorschrijven.
Als ze gewoon vriendelijk zouden zijn, zou het zoveel prettiger zijn.
Gezegd moet worden dat ernstige gebreken echt opgelost worden en dat duurt niet eens zo lang. Ik zou zeggen dat dat best goed gaat.