Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

PartsPoint Benelux Maastricht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Kotterweg 21
6222 NR Maastricht
Schrijf review

Informatie over PartsPoint Benelux in Maastricht

Groothandel in automaterialen, gereedschappen en banden, fabricage van kentekenplaten

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van PartsPoint Benelux in Maastricht

Onze bezoekers over PartsPoint Benelux in Maastricht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.8/10
    (12 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    27%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5/10
    (6 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.4/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over PartsPoint Benelux in Maastricht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Om 16:45 uur slechts één werknemer aan de verkoop/servicebalie; de anderen waren - volgens de aanwezige baliemedewerker - allen aan het bellen.
Hij was bezig met een klant die o.a. brandstof- en luchtfilter wilde hebben plus schoonmaakspullen, waarover de heren uitvoerig en vooral langdurig discussieerden.
Ondertussen bleef de telefoon maar luidruchtig overgaan, maar omdat iedereen al aan het bellen was, nam er niemand de binnenkomende lijn aan, dus voelde de baliemedewerker zich geroepen om ook deze lijn maar te beantwoorden.
Ondertussen was er nóg een andere klant binnengekomen, die zelf achter de balie in het magazijn iets mocht gaan zoeken. Hij had eerder het verkeerde artikel gekocht en wilde dat nu ruilen. Ik ben zelf misschien wat te sociaal, dus bood ik aan dat deze man vóór mij geholpen mocht worden. Toen dus een andere medewerker aan de balie verscheen zei ik dat hij maar eerst deze man zou helpen met het ruilen. Dit bleek toch niet maar een kwestie van een of twee minuten! Er moest een nieuwe bon worden gemaakt, de man moest één van de bonnen tekenen en hij moest iets bijbetalen. Al met al meer dan vijf minuten. Maar - verbazing! - de medewerker verdween, zonder iets te zeggen tussen de rekken van het magazijn en vervolgens bleef hij meer dan vijf minuten weg. Al met al had mijn sociale gedrag dus ruim meer dan 10 minuten geduurd, Het was inmiddels 17:10 uur geworden. De andere medewerker vroeg nu of hij iets voor mij kon betekenen! Ik zei hem of hij wist waar zijn collega gebleven was? Hij antwoordde dat deze iets moest doen, maar dat hij weldra zou terug komen. Trouwens, zei hij erbij: "meneer, ná 17:00 uur staat hier maar één persoon aan de balie"! Waarop ik geïrriteerd antwoordde dat ik wél al om 16:45 uur aan deze balie stond! Dus toen het nog níet 17:00 uur was!
Wat een *** ! Ik was zeer geërgerd en toen ook nog de andere medewerker plots weer tevoorschijn kwam, heb ik hem gevraagd waarom hij - zonder iets te zeggen - zo lang was weggebleven. Ik kreeg hier alleen maar als antwoord: "zegt u nou maar wat ik voor u kan doen?" Ik zei dat ze helemaal NIETS - NIENTE - NADA - NOPPES - nog voor mij konden doen! Ik had/heb het hélemaal gehad met dit bedrijf, dat denkt op deze manier aan klantenbinding te moeten doen! Mij zien ze hier niet meer terug en aan anderen adviseer ik om eens verder te kijken dan alleen dit bedrijf!
Het loont zeker de moeite en je hoeft je niet nodeloos boos te maken!
Doe met deze review je voordeel en kijk vooraf op je pc/tablet naar meer leveranciers in de buurt.