Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave Cobi Bouw Aannemersbedrijf Haarlem
Onze bezoekers over Cobi Bouw Aannemersbedrijf in Haarlem
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
6.6/10
(6 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
0%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
6.6/10
(2 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
6.6/10
(2 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
6.6/10
(2 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Cobi Bouw Aannemersbedrijf in Haarlem
S W
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Hij kwam heel vakkundig over en nam de grote verbouwing van mijn huis aan. Op 15 juni zou hij beginnen, maar dat werd 15 juli. Sta je dan met je twee kinderen en hoogzwangere vrouw bij je ouders in huis. Goed begin.
Afijn, het kan dan alleen maar beter. Vergunning voor een nokverhoging duurden tot februari 2019 voor ze eenmaal werden ingediend. Communicatie hierover moet je achteraan gaan. Pushen tot je een ons weegt. Beloftes schieten om de oren, maar niks wordt nagekomen. De totale verbouwing zou vier weken duren. Na drie maanden konden we er pas in. Op maandag de leidingen en afvoeren klaar hebben zodat ik de keuken kon neerzetten? Op dinsdag moet de keuken weer van zijn plaats, want meneer kwam de afspraak weer eens niet na.
Tijdens de bouw van een aanbouw constateerde ik scheuren en meldde dat netjes bij hem. "Ja had ik al gezien, tijdens de sloop gebeurd, maar het scheurt niet verder", was zijn antwoord. Niks bleek minder waar. Ramen konden niet meer dicht en de scheuren bleven komen. Uiteindelijk kreeg ik van de achterburen te horen dat hij doodleuk mijn buitenmuur eruit heeft gesloopt zonder het gewicht op te vangen. Scheuren tot in mijn buitengevel aan toe.
In deze tijd is hij 8 x keer op vakantie geweest en maakt nu een wereldreis. Dat is ook de enige reden waarom hij werkt. Het is niet voor de klant, het is om zijn luxe levensstijl te voeden. En als hij geld tekort komt, stuurt hij gewoon even een narekening.
Doe gewoon je werk goed en wees eerlijk als je een fout maakt. Dan kan het ook worden opgelost. Wij hebben inmiddels een ander bedrijf ingeschakeld die zijn werk wel netjes doet. Leuk al die stress die je ons hebt bezorgd.