-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos bedrijf. Meerdere keren stukke apparatuur en komen hun afspraken eigenlijk nooit na. Ik kan het iedereen afraden.
Waardeloos bedrijf. Meerdere keren stukke apparatuur en komen hun afspraken eigenlijk nooit na. Ik kan het iedereen afraden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer slechte service en totaal onprofessioneel.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vakkundig, goedkoop, goede service 100% tevrede
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
1 ster is te veel voor dit bedrijf.
Wouter en zijn monteurs liegen over prijzen en voeren niet niet goedgekeurde reparaties uit.
Na inspectie van de oven, zou reparatie slechts €60 extra zijn. Monteurs waren echter in staat dit niet in huis te kunnen uitvoeren en apparaat werd meegenomen naar werkplaats. Daarna bleek dat er zogenaamd nog een ander onderdeel kapot was. Nadat wij via e-mail aangaven verder geen reparaties te willen, is dit toch wel gebeurd. Dit komt door gebrekkige communicatie van personeel naar Wouter, die duidelijk bang voor hem zijn. Wouter koos ervoor om te blijven liegen, dat wij zogenaamd telefonisch akkoord hadden gegeven.
Bemiddeling haalde niets uit met deze man, die het niet nauw neemt met de waarheid of enig fatsoen bezit. Factuur alsnog betaald om van deze man af te zijn. De oven verkopen we wel weer.
Nu blijkt dat ook zijn financiële administratie slecht is, aangezien hij alsnog een incasso bureau inzet, voor een rekening die al betaald is.
Laat je niets wijsmaken door positieve reviews. Deze worden gekocht dmv sponsoring bij verschillende YouTube kanalen zoals Roddelpraat.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos. Diagnose van 3 minuten en hier 65 euro voor vragen. Diagnose bleek ook nog eens totaal verkeerd, niet doen je wordt opgelicht!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer slecht bedrijf!
Bij onze vaatwasser (miele) was de veer stuk. De deur viel open. Telefonisch vermeld dat de veer stuk was. Monteur kwam. Was het verkeerd besteld. Toen hij de vaatwasser terugplaatste ging de slang stuk zodat wij de vaatwasser helemaal niet meer kunnen gebruiken..
Zou een nieuwe afspraak gemaakt worden waarbij alles verholpen zou worden. We werden niet gebeld. Uiteindelijk zelf 2 keer gebeld en we moesten maar een app sturen met ons probleem naar een mobiel nummer die we door kregen. Uiteindelijk nu 1 week verder en nog steeds niks gehoord.
Telefonisch werd ons meegedeeld dat de monteur die bij ons was geweest, 1 dag later er niet meer werkte...
We zijn 65 euro voorrijkosten kwijt plus de vaatwasser kunnen we niet meer gebruiken..
Heb nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt. Nu ik dit schrijf word ik alweer boos...
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Donderdagmorgen 13 Aug 2020 belde ik Wouters Witgoed omdat mijn koelkast al dagen lang niet goed koelde. Ik vertelde dat mijn koelkast een maand over zijn garantie periode is, dat ik het wel vreemd vind. S?middags kwam de monteur, voelde de compressor en gaf aan dat ie warm is en dat het kapot is en het kwestie van tijd is voor de diepvries het ook begeeft. Hij vertelde dat de koelkast vervangen moet worden. Ik zei dat het raar is, de koelkast is net over zijn garantie. Hij zei dat ik Liebherr kan bellen, misschien kunnen ze wat betekenen. Ik rekende voorrijkosten af, hij vertrok. Een beetje bekomen van de slechte nieuws belde ik Liebherr. De medewerker vertelde me dat de koelkast onmogelijk kapot kan zijn, vraagde een aantal vragen en kwam tot de conclusie dat mijn diepvries (No Frost apparaat) een ijslaagje heeft waardoor de apparaat zich focust op de vriezer en de koelkast minder goed koelt. Advies was uitzetten, 48 uur open laten staan, aanzetten en op temperatuur laten komen. De medewerker gaf ook aan dat ik mijn geld maar moest terug vragen bij Wouters Witgoed. Hetzelfde avond kwart over 5 belde Wouters Witgoed en zei dat de monteur vertelde dat ons koelkast vervangen moest worden, of ze ons verder van dienst konden zijn. Ik vertelde wat Liebherr service medewerker zei. Ik gaf aan dat ik over een aantal dagen terugbel als de koelkast niet kapot is. De koelkast en diepvries werken nu prima. Dus ik belde om mijn geld terug te vragen vanwege de verkeerde diagnose. Hij weigerde want ze waren er geweest. Ook wilde hij niet gedeeltelijk geld teruggeven. Hele discussie gehad. Ik heb hem gezegd dat ik het oplichterij vind. Eerst verkeerde diagnose en dan een andere koelkast proberen verkopen. (En de oude doorverkopen zeker?) Ik heb gezegd dat ik dit op internet ga zetten. Hij zei dat ik het maar moet doen. Zijn hele houding geeft mij het gevoel dat het een algemene gang van zaken is. Goede klantenservice schijn niet belangrijk te zijn.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
I called this company to come and fix my microwave oven and fridge. This happened on the 22nd of January. Their handy man came to the house and after 2 minutes of looking at the microwave oven he said this cannot be fixed, it's too old without even looking for the broken parts to check if they are available. The story didn't here, the fridge shelf was broken and for this he also said it's not possible to fix it. So basically I paid him 65 euros to come and tell me that it's better to buy new ones. Then when I got mad and refused to pay he called his manager and his manager promised that he would be looking for those spare parts if I pay this 65 euros. I called him for a week every day to check and he kept saying am looking for them. Today it's the 4th of February and he still didn't get back to me with an answer. Assuming the oven was old and couldn't find the spare part, how come he couldn't find a shelf for the fridge?
NOT RECOMMENDED AT ALL! All they want is your 65 euros and then they will disappear! The only suggestion they have is trying to sell you used appliances (basically it's marketing their stuff but on your own account with your 65 euros)!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Mark (monteur) heeft mijn wasmachine gefixt. Snelle, professionele en vriendelijke service!
koekast besteld, afspraak gemaakt, verkeerde koelkast gebracht, vervolgens de mededeling: koelkast reeds verkocht. Geen alternatief!!