-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik kreeg bloemen bezorgd op een tijdstip dat ik niet thuis was. Ik vond een briefje met barcode dat leidt naar telefoon (dat niet opgenomen wordt) en e-mailadres (waar niet op gereageerd wordt).
Waardeloos bedrijf, zonde van het geld.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vooral niet inhuren, onvriendelijke werknemers en pakketten worden niet bezorgd cq achtergehouden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zaterdag zou ik een pakket via hen ontvangen, geen kaartje, niks in de bus. Probeer via internet contact met ze op te nemen, helemaal niet te bereiken! Enorm slecht dit. Zelf ook geen moeite gedaan om opnieuw contact met mij op te nemen. Ik raad het bedrijf AF!!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zaterdag zou via Greetz een bos bloemen gebracht worden.
Helaas niet thuis en vond een briefje om zelf een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Kreeg een mail dat pakket dinsdag geleverd zou worden.
Nu donderdag en niets meer gehoord.
Bloemen kan je nu wel weggooien.
Hopelijk stopt iedereen met het versturen via dit bedrijf.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wat een bedrijf joh moet wel een witwas bedrijf zijn te beoordelen naar hoe zij klanten behandelen. By the way bestel nooit iets via vidaxl, zij werken met hun. Track en trace werkte niet, totdat zij het blijkbaar aangeleverd hadden terwijl ik niet thuis was. Geen kaart in de bus, geen email niks. Toen ik ze belde, werd hij agressief, zei f off met je gezeik en gooide de telefoon erop. Nooit zoiets meegemaakt.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Nu twee maal zelfde ervaring gehad met dit bedrijf.
Als ze eenmaal aan je deur zijn geweest wanneer je niet thuis was, kan je doei zeggen tegen je pakket. Je krijgt geen tot nauwelijks contact met ze. Komen niet opdagen of komen op een moment die je niet uitkomt, nadat je ze hier over hebt ingelicht.
Ze zijn grof en zullen je zonder pardon uitschelden als ze zelf fout zitten. Willen het niet bij de buren afleveren en je kunt het niet ophalen bij een service punt/ hun distributie centrum. Nu beide pakketen nooit meer terug gezien. Via bedrijf waar ik pakket heb besteld geld terug gekregen, ook zij kregen geen gehoor van dit bedrijf. Uiterst onprofessioneel.
Nu twee keer precies hetzelfde gebeurd.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geen briefje in de bus of mail ontvangen. Toen ik zelf maar ging informeren bleken ze het pakket te hebben geretourneerd. Contact met winkel opgenomen die het opnieuw hebben verstuurd. En weer hetzelfde verhaal! Gebeld met Jedema, maar afgekapt, ik moet maar een email sturen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik sluit mij aan bij de rest van de reviews. Pakket 2 keer niet afgeleverd bij de buren. De 3e keer is er aangebeld en heeft de bezorger zonder iets te laten weten door de intercom het pakket bij de voordeur neergegooid. Wat werken hier voor asociale halve garen? Klacht doorgezet aan Greetz. Je mag hopen dat zij niet meer in zee gaan met dit soort idioten.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Pakket met kostbare apparatuur wordt door de chauffeur van JEDEMA in eerste instantie niet naar boven gebracht, ons bedrijf zit op de eerste verdieping van een gebouwencomplex. Ik kan het pakket van 30 kg zelf niet omhoog sjouwen.
Ik heb gebeld en het bedrijf bevestigt dat zij van hogerhand geen andere instructies hebben gekregen en dat wij dus zelf het pakket maar boven moeten zien te krijgen. Chauffeur staat tegen mij te schreeuwen aan de overkant van de galerij dat hij geen zin heeft om het pakket helemaal naar ons te brengen en dat hij daar niet voor wordt betaald en gooit het pakket zo op de grond. Niet te geloven zeg, dat noemt zich een koeriersbedrijf. Geen zaken mee doen, totaal niet in de gaten wat klantvriendelijkheid betekent en hoe je met breekbare spullen omgaat. WAARDELOOS
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De pakketservice van dit bedrijf is een zootje. Er wordt geen briefje achtergelaten als je niet thuis bent. Er wordt niet aangebeld bij de buren. Je bent overgeleverd aan willekeur wat de volgende keer is dat het wordt aangeboden. Telefoon wordt opgenomen door een ongeïnteresseerd persoon. De helft van de tijd wordt de telefoon helemaal niet opgenomen.