-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vandaag bijna verongelukt door de bestuurder van de bus van deze firma. Zat eerst te pushen achter me op de linkerbaan, maar ik kon niet naar rechts ivm ander verkeer. Toen ik wel kon werd ik rechts gepasseerd door de bestuurder van jens met bijna een ongeluk tot gevolg.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geen ervaringen met het bedrijf zelf, maar wel met een medewerker die zijn bedrijfsbus als moordwapen in de buurt van Castricum gebruikt. Als een idioot door het verkeer bewegen, waarschijnlijk in de hoop iemand een rolstoel in te rijden, zodat ze kunnen verkopen. Walchelijk!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Een van onze medewerkers stond samen met een cliënt met een klapband midden in de dorpsstraat van Bloemendaal.Een telefoontje was genoeg om de hulptroepen van de frma Jensbv te mobiliseren. Onze medewerker en de cliënt gingen letterlijk anderhalf uur na het hele gebeuren weer op pad. Chapeau firma Jens.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Tot nu toe alleen maar slecht. Onkundige monteurs. Zeer slechte bereikbaarheid. Gisteren met pech gestrand. Ik heb een driewielfiets met elektrische trapondersteuning en de motor viel uit. Geprobeerd de nooddienst te bereiken, niet gelukt. Gelukkig had Ik kennissen bij mij zodat Ik wel naar Huis kon. Vandaag eindelijk de nooddienst kunnen bereiken en het probleem uitgelegd. Zij zouden een monteur sturen. Die kwam uiteindelijk aan de deur en dacht dat hij een lekke band moest plakken. Van een storing aan de motor had hij geen idee en zij dat hij hier voor ook geen materiaal een kennis had. Hij zou de klachten door geven en a.s maandag zou Ik misschien verder geholpen kunnen worden. Heb de klachten ook aan het Wmo loket Haarlem door gegeven. De contract manager zou contact met Jens opnemen. Ik heb er weinig vertrouwen in. Wordt vervolgd.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Lange wachttijden voor leveringen, artikelen die worden gebracht door mensen van Paswerk die je geen uitleg kunnen geven. Slechte bereikbaarheid. Twee keer pech gehad met mijn rolstoel, twee keer geen hulp gekregen. Dit was in het weekend. Als men iets komt repareren heeft men vaak de verkeerde spullen mee. Iedereen werkt langs elkaar heen. Een medewerker te pakken krijgen om nog iets te vragen na een huisbezoek is vrijwel onmogelijk. Begrijp niet dat gemeentes na zoveel klachten nog met een dergelijk bedrijf in zee blijven gaan. Ken een medepatient die zes maanden moest wachten op haar rolstoel om uit bed te kunnen. Toen de rolstoel arriveerde was ze overleden. Ook ik wacht al vier maanden, oude stoel valt uit elkaar van ellende. Ergotherapeut en gemeente hebben tevergeefs gebeld. Er zijn een aantal medewerkers die het wel snappen helaas lopen die tegen het systeem op.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Tig keer contact gehad. Je hangt lang aan de lijn voordat je erdoor heen bent. Ze hoeven alleen iets op te halen maar bellen niet voor een afspraak terwijl er toch enige urgentie achter zit. JenS verdient van mij een dikke onvoldoende.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Ik krijg antwoord van een bedrijf midden in het land en die mailen, maar ik word niet terug gebeld. Een zeer slecht bedrijf, ik kan mijn huis niet uit en moet morgen naar het ziekenhuis.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Beroerde service met een wachttijd van soms meerdere dagen, terwijl je afhankelijk bent van een rolstoel. Monteurs zijn er weinig en hebben een beroerd technisch inzicht. Rolstoelen worden half gemaakt (of andere zaken weer stukgemaakt). Je moet als cliënt uitleggen wat en hoe het gebeuren moet. Een telefonische wachttijd van meer dan 30 minuten.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer slechte service.
De mensen die aan huis komen gaan absoluut niet goed om met de problematiek van de cliënt. Als er dan uiteindelijk een advies wordt gegeven is er bij ons 6 maanden over heen gegaan voordat het product uiteindelijk is geleverd.
Maar het product bleek niet te zijn aangepast. Dus weer terug en weer wachten. In drie maanden tijd is de aangepaste stoel 3 keer terug geweest voor reparatie. Ook toen is er geen geschikt vervangend materiaal geleverd.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het bedrijf werkt over zoveel telefonistes en het komt wel goed systemen dat je mooi kan wachten , en van alles word geregeld behalve voor de client , er vaak is even de importeur de mensen die het van een uitkering moeten hebben een beter idee ,Jens geeft een totaal verkeerd beeld vaak van hoe de gemeente werkt , leg goed uit wat de bedoeling is anders gaat er van alles letter van alles mis . sta op je wensen het zijn jou jaren van je leven en zorg dat die goed worden uitgevoerd binnen de mogelijkheden of schakel maatschappelijk werk in , Droevig hoe je mensen laat wachten die niet meer alle tijd hebben en veel pijn .