Pakket wordt niet bezorgd, bedrijf onbereikbaar. Al 2x meer dan 1 u in de wacht gestaan.
Brigitte Sparks
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het is weer raak. We zouden een pakket uit Oostenrijk krijgen en alles gaat goed tot het daadwerkelijk in Den Bosch naar ons huis geleverd moet worden. Track en trace gaf tijd al aan wanneer het bezorgd zou worden maar één of andere oetlul bij glas laat de doos vallen. Telefonisch ook totaal niet bereikbaar . Waardeloos bedrijf dit. Dat ze nog bestaan
lk
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
laks lui en onbereikbaar
Anna Groenendaal
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn pakket is aangekomen ,het is kapot kun u dit terugsturen. Ik hoor het graag
Lex Boos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik wacht al 2 weken op een pakketje, eerst zou het bezorgd worden bij een ophaalpunt, maar als je het track & trace systeem mag geloven is die Den Bosch niet uitgeweest. Het bedrijf heeft het pakketje is opnieuw opgestuurd omdat de andere kwijt is en vandaag kreeg ik het mooie berichtje dat die geleverd is en dat ik hem ondertekend zou hebben terwijl ik niet thuis was. Hij is niet geleverd en ook niet bij de buren afgegeven.
Ruud Heslenfeld
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Al enkele jaren sturen wij dagelijks pakketten via GLS. Zelden dat wij klachten hebben over deze pakketdienst. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ook onze klanten zijn veelal tevreden over GLS.
Michelle
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Pakket niet geleverd, geen briefje of anders bericht achtergelaten.
Pakket blijkt al dagen in het pakketcentrum te liggen.
Reden: Het adres zou onvolledig zijn?!?!
Nu blijkt dat het adres wel goed genoteerd staat, maar om een ongegronde reden gewoon niet geleverd wordt. (Zoals blijkbaar ook bij vele anderen pakketen die hierdoor vertraging oplopen.)
DHL schijnt hetzelfde probleem te hebben momenteel.
Contact met GLS opnemen is onbegonnen werk, telefoonnummer(s) zijn niet bereikbaar en op mails en klachtenformulier wordt niet geantwoord.
e h
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
gewoon niet te bereiken en mijn pakket al 4 dagen niet uit leveren
Boudewijn
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slechte indicatie van de verzending van het pakket
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Echt belachelijk. Eerst geen tracking voor een pakket van 150 euro , vervolgens zeggen dat hij morgen geleverd zal worden en op de dag van levering een mail sturen waar in staat dat ze hem nooit in het systeem hebben ingevoerd en ze eigenlijk niet weten hoe ik me pakket nu krijg. Volgende keer koop ik niks meer als iemand zaken doet met GLS , helaas!