Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Dyson B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Fred. Roeskestraat 109
1076 EE Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen

Informatie over Dyson B.V. in Amsterdam

Dyson B.V. doet de im- en export van, groot- en detailhandel in, vervaardigen, assembleren, verpakken, onderhouden, installeren, herstellen van electrische en electronische apparatuur, radio, televisie, telecommunicatie en aanverwante goederen. Dyson B.V. is gevestigd in Amsterdam.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Dyson B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Dyson B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (175 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    3%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (80 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.8/10
    (55 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.4/10
    (40 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Dyson B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Er bestaat geen kantoor in Nederland!
Altijd het callcenter waar ze niks weten. Wat een slechte zaak.
Je wordt teruggebeld en ze zeggen dat het wordt doorgezet en dan hoor je niks meer. Waardeloze service
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
heb mijn lucht/vochtregelaar a 699,00 euro retour gestuurd, omdat deze kapot was na 4 weken. Ik zit al 4 weken op me geld terug te wachten. Ik ga Radar inschakelen want de fout ligt bij hun, daar zij mij verkeerde retourlabel hebben gestuurd. De klantenservice is ook ....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zowel via mail als telefonisch onbereikbaar!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dyson heeft een serieus probleem op hun site waarbij de informatie foutief is. Daarnaast zijn ze totaal niet meer bereikebaar, telefonisch en mail wordt niet beantwoord.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht bereikbaar voor overleg!
Op 30/7 een stofzuiger besteld vervolgens geen bevestiging e-mail gekregen 2 dagen daarna gebeld en niets te vinden in systeem na enig speurwerk toch iets gevonden en er werd beloofd dat het apparaat opgestuurd zou worden inmiddels 2 weken verder en niets van dyson weer gehoord!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb op 26-06-2020 een Dyson v7 steelstofzuiger besteld.heb inmiddels al 5 maal gebel.bestelling blijk geblokkeerd ze weten niet hoe dit komt.heb gezegd dat ik heb wil annuleren.nu 3 weken later geen stofzuiger ontvangen en geen geld ontvangen heb 5 apperaten van Dyson in mijn bezit maar nu nooit meer iets kopen bij Dyson bol.com leverd hem een dag later
Zeeeeer slechte service.
Wil het nu eindelijk een keer opgelost zien worden gewoon geld terug
Ben nu zo kwaad dat ze zo met hun klanten omgaan
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Meerdere keren gebeld, Keertje 1,5 uur gewacht en de verbinding wordt verbroken, beloofd omruilen ventilator door Koen toegezegd, Wil graag mijn geld terug.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte service , stofzuiger al een maand zoek nog steeds geen reactie of geld retour.
Tel. Wachttijden 30-45 min medewerker callcenter doet zijn best maar kan alleen berichten doorgeven aan kantoor Dyson . Ik denk dat ze allemaal genieten van het mooie weer en laten de klanten gewoon STIKKEN.
ADVIES koop geen DYSON
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
2 x Dyson v 10 stofzuigers besteld. 4a5x gebeld nog steeds geen stofzuiger ontvangen. Blij dat ik niet bij deze firma werk. Dit mag bij zulke grote bedrijven niet voor komen. Vr gr H Holwerda
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb een dure Dyson exclusief gekocht en gewoon kapot ontvangen. Wieldeksel lag los in de doos. Heb al een uur zitten bellen maar niemand neemt op. Mail gestuurd, geen reactie.
En nu ? ? 349 kwijt. De levering gebeurt wel vlug maar dan laten ze u stikken. Dit is geen service voor zo'n groot bedrijf. had beter in de winkel één gekocht.