Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

TomTom International B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
De Ruijterkade 154
1011 AC Amsterdam
Schrijf review
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen

Informatie over TomTom International B.V. in Amsterdam

Ontwikkeling en levering van computer soft- en hardware

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van TomTom International B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over TomTom International B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.2/10
    (510 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    31%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (231 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3/10
    (160 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.8/10
    (119 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over TomTom International B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kan me niet voorstellen dat iemand positief is over dit bedrijf, zullen wel werknemers van bedrijf zelf zijn. Amerikaans, dus dan weet je het wel , niks telefonische ondersteuning. Via account ook niks te bereiken. Wilde updates plaatsen, maar teveel mb, gestopt met update, ben ik alles kwijt, moet ik nieuwe kaart updaten, lukt niet. Telefonisch niet te bereiken, wat een klote bedrijf dat Tom Tom gebeuren. Ik flikker die tom tom weg en ga wel via Google navigeren. Ook niet alles denk ik, ook amerikaans, dus vaak waardeloos.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Servicedesk praktisch niet bereikbaar!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
tom tom ist telefonisch niet te breiken meermaals opgebeld komt steeds een beantwoorder aansluitend een automatisch e mail dat men kontakt heeft opgenomen.. De receptie van het hoofdkantoor zijn wel erg vriendelijk maar daar schiet ik niets mee op. Zij hebben beloofd dat de klantenservice mij zou terug bellen twee keer met hun gesproken nog steeds geen enkle bericht van hun ontvangen. Ik heb een probleem tomtom neemt zonder toestemming automatish geld van mijn konto en weigert nu Kontakt met mij op te nemen Diot is geen manier van fatsoen. Ik heb twee apparaten en geen overzicht meer betaal steeds weer en geen inkijk op wat er gaande is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet bereikbaar per telefoon / email /chat. Wordt doorverwezen naar FAQ
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb speedcamera opgezegd. Aanbieding klopt niet. Kom er maar niet vanaf. Wat moet het een onwerkbaar bedrijf zijn. Niet te bereiken. Klant is vuilnis heb ik de indruk. Veel succes!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet bereikbaar via dat telefoon nummer, maar je kan ze wel bereiken via Chat, top service: https://nl.support.tomtom.com/app/chat/chat_launch
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
IK heb een paar jaar geleden een TomTom navigatiesysteem gekocht. Ik heb voor deze gekozen omdat ik onbeperkt updates zou kunnen ophalen, zolang dit navigatiesysteem in de verkoop is. Nu was er weer een grote update, die zo groot is dat er niet voldoende MB beschikbaar is op deze TomTom om de update te downloaden. Om die reden wilde ik een SD-kaart kopen met extra geheugen. Er staat al weken op de website dat deze SD-kaart binnenkort beschikbaar is, maar er staat niet bij wanneer. En TomTom is niet telefonisch bereikbaar. de reden die ze opgeven is: deze uitzonderlijke omstandigheden. ?????? Dan kan je je klanten toch wel te woord staan?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Probeer al weken om mijn TomTom Go LIve 1005 te updaten, krijg elke keer de melding probeer opnieuw.
Langzamerhand word ik hier schijtzat van, zo behandel je de trouwe klanten niet, ondanks de coronavirus..
Ik kan u telefonisch niet bereiken en ook via uw site (contact) kan ik niet mailen o.i.d.
Zeer slecht voor het imago van Tom Tom.
Ik vraag me dan ook af of ik ooit nog weer met u in zee ga.
Gaarne verneem ik van u hoe u dit gaat oplossen .
Met vriendelijke groet Ap Ruiter
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
GEEN ervaring, want welke button op de site je ook gebruikt om "contact" te maken, haalt niets uit. Je krijgt geen telefoonnummer te zien om geholpen te worden met een systeem wat schijnbaar vast zit en waarbij hulp wel wenselijk zou zijn. Kortom een waardeloos onbereikbaar bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top goede service