De broodjesafdeling is meer slecht dan goed, na 2 jaar telkens hetzelfde broodje te bestellen, maar toch regelmatig een andere "versie" te ontvangen ben ik er wel klaar mee.
Telkens als ik vraag zonder tomaat, mag ik toch weer zelf de tomaat er vanaf halen.
En de ene medewerker vraagt je welke saus je wilt en de ander doet er gewoon geen saus op, lekker makkelijk zal de gedachte wel zijn.
Ik geef het telkens netjes aan dat ik zonder tomaat had besteld, en dan willen ze ook telkens een nieuwe voor me maken, maar ik heb simpelweg geen tijd tijdens m'n pauze om hier weer op te moeten wachten.
Het zou fijn zijn als degene achter de kassa gewoon direct goed luistert.
Ik haal m'n broodjes voortaan ergens anders, 2-3-17 was de laatste keer voor mij, die 60 euro aan broodjes elke maand breng ik wel ergens anders naar toe.
Maar niemand kan er wat aan doen natuurlijk, ik zou zeggen meer interesse in je klant en dan kom je een heel eind.
Ik moet er wel even bij vermelden dat er ook een tweetal dames werken die wel degelijk goed naar je luisteren (degene met het bruine krullende haar en degene met de zijkanten van het haar opgeschoren).