heel slecht geen respect voor alles .ik heb mij tassen gekregen en was alle mijn spullen kapot en tassen ook .
Evert Marsman
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Nooit te bereiken helaas
Rene Sidegaard
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Kwaliteit en service dik in orde. Ik heb mijn vlucht geanuleerd. Kreeg gewoon mijn geld terug. Kan je niet van andere maatschappijen zeggen.
Jules
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vluchttijd is iets veranderd (15 min.) hierdoor kon ik niet online inchecken, ik moest eerst telefonisch mijn gewijzigde vlucht bevestigen. Waarom telefonisch, dat was 10 jaar terug zo! Dan kom ik bij de helpdesk uit in een computerprogramma dat zeer slecht te verstaan is en waar je niet uit komt.Het is me dus niet gelukt. Een zeer slechte zaak! Moet dus maar weer op Schiphol inchecken, met het risico dat mijn vrouw en ik niet bij elkaar zitten op een vlucht van totaal 10 uur.
Tes Tester
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slechte klantenservice niemand spreekt goed Engels je betaald de volle pond voor het gesprek. Ik heb door het missen van een vlucht en het stranden op Istanbul AirPort zovaak geprobeerd om een fatsoenlijk gesprek te krijgen maar dat was echt onmogelijk. Als je het nummer hier op de site belt krijg je de Turkse klantenservice. Waarom niet een Nederlandse klantenservice die je vraag begrijpen en jou verder kunnen helpen. Echt nooit meer Turkish airlines!!
Ronald Dekker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op 20 juli vanaf Amsterdam Schiphol met TK vertrokken naar Istanbul om daar een vervolgvlucht te hebben naar Cape Town.
Maatschappij informeerde niet over vertraging van meer dan 3 uur !!!
Ook werd er vanuit de maatschappij geen maaltijd aangeboden; we moesten er zelf achteraan ( diep in de nacht !!!! ).
Terug vlucht vanuit Zuid-Afrika verliep goed.
Vooral de informatie voorziening van TK kan wel wat verbeteren.
Wat mij verder opviel is dat het personeel aan boord vaak een vermoeide indruk maakte.
Karin
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een reservering online gemaakt, geld is via Ideal overgemaakt, maar er is geen reservering. Ik woon in Egypte en kan nergens iemand vinden die het geld terug kan boeken.
In Nederland kan ik niemand bereiken want de service nummers kan ik niet bellen vanuit het buitenland en het directe nummer in Amsterdam wordt in het Turks beantwoord.
Bravo!
Hans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goeie prijzen en super goeie service
Yakup Karabulut
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed en snel geholpen
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Perfect. Zoals ze zeggen: Turkije altijd nummer 1.