Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Wasserij Sneeuwwit Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Oude Leliestraat 11
1016 BD Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen

Informatie over Wasserij Sneeuwwit in Amsterdam

Aanneemdepot van te wassen en te strijken goederen en van chemisch te reinigen kleding

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Wasserij Sneeuwwit in Amsterdam

Onze bezoekers over Wasserij Sneeuwwit in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.9/10
    (23 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    60%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.6/10
    (11 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.3/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Wasserij Sneeuwwit in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Breng er al een paar jaar damasten tafellakens heen na feestdagen. Het begon met het leeghalen van de linnenkast met een stapel te lang in een linnenkast gelegen tafellakens in 2013, van grootmoeder en oudtantes - kwamen prachtig wit en gesteven terug. Met suggestie voor het verstellen van enkele van de lakens (die al zo'n 80 jaar oud zijn). Het personeel herinnert je naam, al bij de eerste keer nadat ik er een jaar niet geweest was. Het is mijn favoriete wasserij, by far.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vervelende zaak. Na sluiting van mijn eigen stomerij Westmaas, hier kleding heengebracht. Ik heb aangegeven dat het dure spullen waren en dat ik gebeld wilde worden bij onzekerheid. Spullen terug: jasjes (Lardini en Barena) roken verbrand. Trui (Givenchy) toch verkleurd. Cashmere trui (suitsupply) kreeg ik terug met vlekken. En broek (Corneliani) zat zo strak een klem op dat de stof was beschadigd.
Kan allemaal gebeuren, echter; ik kreeg zeer agressieve reacties van personeel en management. Ze luisteren niet, het probleem is niet opgelost (deden een poging, maar alles lag vooral aan een ander - aan mij, fabrikant (contact mee opgenomen, testen alles uitvoerig) en winkel) en spullen zijn dus beschadigd.
Ik breng hier nooit meer iets naartoe, wat een rotzaak. Vooral de hele bejegening en hoe ze met je spullen omgaan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Chauffeur bedrijfsauto reed een fietser aan, dusdanig dat deze hard ten val kwam en daarbij het hoofd lelijk stootte tegen een fietsenrek. Terwijl de fietser hulpeloos op de grond lag, riep hij heel erg agressief, vanuit de auto, dat het allemaal de fietsers schuld was. Een ooggetuigen moest met veel moeite de fietser overeind helpen, die lag helemaal klem tussen de auto en het fietsenrek. Uiteindelijk probeerde hij wel uit te stappen aan de bestuurderszijde maar daar lag het slachtoffer natuurlijk. Omdat hij zijn verzekeringspapieren niet wilde pakken moest de politie er zelfs bij gehaald worden.
Ik loop al heel wat jaren mee maar deze chauffeur bespotte en bedreigde zelf mij, alleen omdat ik het opnam voor een geschokte, gewonde, 68 jarige aangereden weggebruiker.