Waardeloos. Ze misbruiken je visacard. En geen reactie op mails en telefonisch niet bereikbaar zonder reserveringsnummer.
E. Elsayed
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik vind hele slacht behandelt. Ik heb ticket geboekt naar Egypte en ik heb betaalt en nog geen ticket. Geen bevestiging en niemand geeft antwoord. Min telifoon nr /0624145307
Angret van Kampen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
13 april brief geschreven. Over nachtje amsterdam. Dikke 600 euro betaald. En geen reactie waardeloos zit nog steeds te wachten op antwoord. Eerts mail toen telefoon moeilijk moeilijk. Daarom brief gestuurd. Dus in afwachting
Rien De Leeuw
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
krijg allerlei wijzigingen door maar kan bedrijf niet bereiken
CS
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Drama wacht al 4 maanden op mijn geld geen antwoord op mails en niet telefonisch te bereiken, schandalig!
Bertus J
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
KLM vlucht geboekt. Geannuleerd door KLM ivm Corona. Geld terug of voucher kan alleen via Booking.com. Geen contact mogelijk, (slecht Engels sprekende helpdesk die gewoon de verbinding verbreekt) nooit meer via hen iets boeken! Afrader voor iedereen!
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik voel me zwaar opgelicht door dit bedrijf, ik word met de dag kwader om de situatie. Ben al jaren trouwe klant, nu had ik een zeer slechte accomodatie zo slecht dat we na 2 nachten weg zijn gegaan. Er waren in totaal 3 reviews van een 10, die waren dus nep. Heb bij booking compensatie gevraagd, heb zelfs de vervangende accomodatie bij ze geboekt. Er wordt niks gedaan, ook geen onderzoek naar fraude door deze accomodatie. 500 euro kwijt. Nu lees ik dit interessante artikel dat ze al jaren hun zakken spekken en nu het gore lef hebben om staatssteun te vragen
https://www.quotenet.nl/zakelijk/a32173315/bookingcom-ontvangt-al-jaren-staatssteun/
Met zijn allen kunnen we Corona stoppen, en met zijn allen kunnen we malafide bedrijven als Booking slopen door boycot. Ik doe mee, jullie ook?
Harmke van den Berg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je wordt steeds doorverbonden naar een Engelstalige telefoniste. Niet erg verder, maar dan moet het reserveringsnummer wel ingevoerd kunnen en niet bij herhaling om het nummer worden gevraagd:(
Ben Valkenburg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Boeking.com is niet te bereiken, probeer al 3 dagen iemand te spreken, maar helaas