Niet te bereiken en de site is niet handig ivm mijn accomodaties open zetten.
May Habib
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Moeilijk contact te krijgen met iemand van klanten service,
Moeilik een antwoord te krijgen over mijn cadeau kaart, alle vragen en antwoorden ging het over reservering.
Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben, eigenlijk ik heb spijt dat ik ooit een cadeau kaart van Booming.com gekocht heb, echt zonde weg gegooid geld.
Paul Elissen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
De klantenservice is niet te bereiken en je wordt compleet het riet in gestuurd
Jan Bossema
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik krijg gewoon niemand aan de telefoon. Ik moet mijn reserverings code intoetsen. Maar door Corona 2 x niet op vakantie kunnen gaan .Nu wil ik opnieuw boeken maar het reserveringssysteem (klanten service ) herkent mijn bevestigingsnummer niet meer.
Tiuri
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Er wordt geld van je rekening geboekt. Er is geen boekingsnummer dus je krijgt ze niet aan de lijn.
Pieter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Booking.com heeft veel en leuke accommodaties.
allemaal gemakkelijk te boeken, het wordt door Booking.com snel en efficiënt geregeld.
Allemaal in het belang van Booking.com (en natuurlijk prettig voor degene die onderkomen zoekt) !
Maar heeft diegene daarna een probleem, iets dat opgelost moet worden door Booking.com dan geeft Booking.com niet meer thuis. Dan worden na eindeloze pogingen contact te krijgen toezeggingen gedaan, "Het probleem zal voor u opgelost worden, U hoort van ons".
.... En men hoort niets meer. Niente, nothing, rien !
Je kunt weer van voren af aan beginnen om geholpen te worden, met hetzelfde resultaat. Niets, niente, nothing, rien.
Frank
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
soms makkelijk, maar afstandelijk en niet altijd volledig.
M.H. van Tuinen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
onbereikbaar !!!! reageren niet op mail.
Verdommen het om onze vouchers uit te betalen.
Stijn Venetien
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ronduit kansarm. 0 klantenservice en kan alleen denken vanuit zijn eigen belang. Doe ik nooit meer zaken mee.
Piotr Luczynski
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb mooi vakantie geboekt en zal na mijn verblijf 10% van mijn betaalde boeking terug krijgen op me credit card en tot nu toe heb ik niks gekregen.Systeem zegt dat mijn kaart verlopen is wat niet klopt.
Ik ben zeer teleur gesteld dat ik geen contact kan vinden op booking site en of een chat venster "live chat" bij problemen.