Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Booking.com B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Herengracht 597
1017 CE Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen

Informatie over Booking.com B.V. in Amsterdam

Booking.com B.V. is een bedrijf dat diensten verleent op het gebied van reizen en accommodaties. Booking.com B.V. is gevestigd in Amsterdam.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Booking.com B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Booking.com B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (2540 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (1214 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.4/10
    (739 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (587 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Booking.com B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn echtgenoot heeft een huisje via Booking geboekt met gratis annuleren. Helaas is een van ons ziek geworden en kunnen wij onze vakantie niet door laten gaan.
Echter,annuleren lukt op geen enkele wijze.
Restinn, waar de vakantie via Booking is geboekt neemt de telefoon niet op, Booking geeft een Engels sprekende juffrouw die, nadat ik de code heb ingetoetst iets vraagt dat ik niet begrijp.

Een Nederlands bedrijf toch? En gratis annuleren moet toch te doen zijn?
Meerdere malen bij jullie geboekt en altijd tevreden maar nu ;NOOIT MEER
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onmogelijk te bereiken,begint meteen in het Engels,
Slecht,slecht,slecht!,,,
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
heb een boeking betaald , maar het huisje is niet meer te huur, eigenaar heeft al diverse keren dit doorgegeven aan booking, nu wil ik mijn geld terug maar nog steeds niets gehoord
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jullie zijn goed om boekingen te doen, maar voor problemen zijn jullie niet thuis en geven jullie aan zoek contact met de accommodatie. JULLIE moeten problemen oplossen en niet de klant. Ik doe ook de boeking bij jullie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik probeer mijn e-mailadres in mijn profiel te veranderen omdat wij gaan emigreren en ik overstap op een Gmail….. dit lukt niet vanwege een error in jullie systeem… wie ohhh wie kan mij helpen…binnen jullie organisatie…. Volgens mij een kleine vraag maar voor mij zeer belangrijk. Ik ben een Genius2 member en maak regelmatig gebruik van uw diensten. Graag hoor ik van u. Jullie zijn trouwens niet bereikbaar voor de gewone klant.
Els smith
Smithels11@gmail.com
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een rapportcijfer 2 is nog te hoog! Wat een ongelooflijk slechte bereikbaarheid!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De bereikbaarheid uitermate teleurstellend! Er wordt (terecht) van mij verwacht dat ik een factuur betaal echter heb ik nog geld tegoed van Booking.com.
Dit bedrijf had zonder mijn medeweten de Ideal link geactiveerd bij mijn accommodatie zodat gasten direct konden betalen. Hier kwam ik achter toen ik af wilde rekenen met mijn gasten toen ze uitcheckten. Zij hadden dus de boeking al betaald bij Booking.com. Ik heb direct contact opgenomen (26-04-'21) met Booking.com om verhaal te halen. Allereerst waren alle NL medewerkers in gesprek en kreeg ik een engelstalige medewerker (ergens buiten Europa) aan de telefoon. Deze medewerker was bereidwillend genoeg. Mijn geld stond dus op een tussenrekening van Booking.com maar zo verzekerde hij mij dat mijn geld binnen 2 weken op mijn rekening zou staan. Ik krijg zoals elke maand mijn factuur van de commissie die ik aan Booking.com moet betalen. Ik heb via mijn account aangegeven dat ik uiteraard die factuur moet betalen maar dat ze deze factuur moaar moesten verrekenen met het bedrag wat ik nog van Booking tegoed heb. Uiterlijk binnen 5 werkdagen zou ik antwoord krijgen..... we zijn inmiddels weer een aantal weken verder en heb op mijn vraag nog geen antwoord gekregen. Jawel.... mijn laatste verzoek om mijn factuur te betalen. Ik had gisteren een gemiste oproep van Booking. Zojuist geprobeerd in contact te komen met deze organisatie en je raadt het al....
Ik heb mijn besluit genomen en ik kan mijn goed bezochte en vooral geboekte accommodatie ook op andere platforms aanbieden. Dit ga ik dus doen, wellicht dat contact krijgen met een andere organisatie beter verloopt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik probeer jullie telefonisch te bereiken , zelfs tegen betaling , maar ik geraak er niet in.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb de betaling overgemaakt maar deze was niet goed dus de reservering gaat niet door ,hoe krijg ik mijn geld terug
.Bellen gaat niet want ik heb geen nummer om door te geven. Jullie vragen wel of ik OPNIEUW het hele bedrag wil betalen maar heb het anderen bedrag nog niet ontvangen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima om een hotel te boeken maar als contact wil...bellen, appen, drama!