Bedrag is afgeschreven, krijg geen bevestiging van reservering en geen telefonisch contact mogelijk. Via mail of site is ene mogelijkheid maar dan wordt om bevestigingsnummer gevraagd, díe heb ik dus niet gezien ik géén bevestiging ontvangen heb. Slecht geregeld zo...
Sj
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vandaag een overnachting geboekt en betaald..vervolgens geen reserverings bevestiging en op geen enkele manier contact te krijgen.
1x gelukt via het klachten formulier, maar kreeg een vage Engelse mail terug, boeking zou niet zijn gelukt en de gestorte (0 euro?) Zou in automatische delen terug gestort worden..(?)
Gezien alle reacties, verwacht ik niet mijn geld snel terug te krijgen,
Maar wat een crimineel bedrijf is dit
A.I.V. van der Wel
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Altijd uitstekende ervaringen maar vandaag deed ik een boeking waarbij alles mis ging.
Ik kreeg bericht van een noreply @ adres van booking.com dat er iets mis was gegaan.
Jazeker GOED MIS. Wel de boeking betaald maar geen reserveringsmail gekregen en alle nieuwe pogingen via hun "refund knop" of "opnieuw reserveren knop" sneuvelden omdat deze links niet geactiveerd konden worden.
Via je account kun je met zulke vragen niet terecht. Alleen maar voorgekookte standaardvragen en als je ze belt kun je ook niet terecht bij ze want je moet jouw reserveringsnummer opgeven en dat heb ik niet. Ik voel mij opgelicht.
Jan Van Beirendonck
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik vind het spijtig dat bij de hotels in de lijsten van BOOKING.COM bijna nergens een vermelding staat over het aantal kamers dat het hotel beschikt.
Ik ben nu op zoek naar een klein hotel/restaurants waar ik zeven kamers wil huren.
Ik moet steeds een mail sturen met de vraag over het aantal kamers of naar het hotel bellen. Een klein hotel is knusser en persoonlijker terwijl de grote hotels meer 'fabrieken' zijn. En dit zeker voor een gastronomisch weekend.
Naar mijn mening is het een kleine inspanning om deze service aan te bieden.
Ik zal niet de enigste zijn die dit probleem heeft en zeker als men met een groep wil gaan.
lily bijnen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
wij proberen al uren een hotel en auto te reserveren in Napels en sorrento, de boeking via de creditcard via international cardservice wordt afgewezen en is volgens het bedrijf niet mogelijk dooir een fout in het systeem van booking.com
Alfred ter Stege
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
niet bereikbaar . credit kaart dubbel afgeschreven
Johan Weinberg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
al twee dagen aan het bellen sta nu alweer 30 min in de wacht schandalig gisteren na 40 hebben ze gewoon opgehangen
Mat Lamberigts
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je krijgt telefonisch geen contact en op mail wordt niet gereageerd, dus maar kassa inschakelen
mohamd moussa
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een reis geboekt naar de Kieve en jullie 2 keer geld van mijn rekening gehaald. De eerste keer heb ik geboekt en betaald maar kreeg geen boekingsnummer gekregen In de veronderstelling dat ik niets geboekt heb, heb ik opnieuw de reis geboekt. Van deze reis heb ik wel een boekingsnummer gekregen. Ik heb maar 1 reis nodig de andere kan geanuleerd worden en graag mij geld terug storten en ik was meer een maand met je pratten maar ik heb geen antwoord
GJ
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Gewoon al een maand bezig om teveel afgeschreven geld terug te krijgen. Krijg gewoon geen reactie en telefonisch (1x gelukt) krijg je een mail om bewijsstukken aan te leveren. Gedaan en nu een maand verder nog niets vernomen.