Ik probeerde een hotelkamer te boeken, nadat er €117 van mijn rekening was afgeschreven krijg ik te horen dat de transactie was gefaald.
Daarna krijg ik een mail dat mijn €0 euro binnen 7 tot 12 dagen wordt teruggestort.
Pure oplichterij
Yaro VB
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
niet te bereiken, geen email ontvangen van boeking dus ook geen boekingsnummer en dan kom je niet verder in menu
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
De gepubliceerde info was volledig anders, valsheid in geschrifte en oplichting
Hotel vies, vuil, smerig met fake foto's op internet booming wachtte zelfs mijn gedetailleerde foto's niet af en schoof alle verantwoordelijkheid naar hotel terwijl ik een contractuele band heb met booking en ik de reservatie bij hen deed.
Dit is pure oplichting en ik ga gerechtelijke actie ondernemen en melden aan consumentenbond
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Een besproken hotelkamer is op dezefde datum 2× afgeschreven, betaalt via creditkaart terwijl deze dus1 keer is geboekt.
Cee
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Onmogelijk te bereiken
Je raakt niet voorbij de standaard vragen/oplossingen lijst en via mail krijg ik geen oplossing voor mijn probleem.
Door mijn mailadres te veranderen in de app ben ik nu plots al mijn vorige boekingen kwijt en blijkbaar ook mijn genius voordelen
En booking ? Die reageren gewoon niet
Als trouwe klant kan dit tellen, bedriegelijke spaaractie is dat
E. A
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Als je jullie wilt bellen om iets te vragen moet je bevestigingsnummer en pincode hebben, om dat de wacht tijden langer zijn. Wat een ONZIN zeg
Dieter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geen contact mogelijk bij problemen
Corina
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
De communicatie via Klantenservice is per telefoon en mail heel onpersoonlijk. Je kunt per telefoon alleen "doorkomen" als je een bevestigingsnummer intoetst. In geval van een afboeking zonder enige bevestiging te hebben ontvangen (anders dan van mijn eigen bank), kun je dus moeilijk navragen wat er aan de hand is: of de boeking wel/niet is geslaagd.