-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Denken mee
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Beste mensen,
Wij boeken per jaar gigantisch veel via jullie en gaan ook altijd af op de verhalen die geschreven worden door gasten die ook via jullie hebben geboekt.
Wij zijn er achter gekomen , dat jullie geen negatieve ervaringen plaatsen en selecteren welke ervaringen worden geplaatst.
Bijvoorbeeld; de laatste keer hadden wij een negatieve ervaring, deze netjes geschreven , maar omdat er negatieve dingen in staan plaatsen jullie het niet. waarom? we hebben dit gecheckt met meerdere boekingen van ons en vrienden en zien duidelijk dat jullie dit heel vaak doen.Dus Booking.com plaatst niet je ervaring als je een negatieve ervaring hebt gehad!! Voelt als oplichting?
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Kwartier aan de lijn en dan ineens aan geven dat er geen Nederlands talige medewerker is, dit is toch geen kwaliteit...
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Eerste keer een boeking
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik ben al uren aan het bellen om contact te krijgen en nog steeds is het niet gelukt.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
We zijn op een uitstekende wijze geholpen door de customer service. Er is soms veel kritiek (met name vanuit de hotelbranche) maar de professionaliteit, hulpvaardigheid en vriendelijkheid naar ons als klant is echt bijzonder,.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik heb via Booking.com een kamer geboekt bij een Hotel in de nabij van het vliegveld te Bazel, daar ik de volgende ochtend in de omgeving een meeting had. Daar aangekomen bleek dat er een andere datum op de bevestiging stond, die ik in mijn haast hier meer gecontroleerd had.
Bij mijn weten heb ik de juiste datum ingevuld, maar is vermoedelijk door de vele pop ups toch iets fout gegaan. In ieder geval. Ik had geen hotel en moest op zoek naar een ander hotel en dat heeft me veel geld en tijd gekost.
Ondanks dat de datum van de reservering voor het hotel nog niet verlopen was, kan ik de reservering bij Booking.Com niet ongedaan maken.
Ik heb de bevestiging niet goed gecheckt maar, maar een mens kan een fout maken en hoopt dan dat er mensen zijn die wanneer dit gebeurd hem dan helpen deze herstellen. Helaas niets van dit bij Booking.com en daarom is dit bedrijf voor mij helemaal afgedaan
Maar goed? Laat ze de kosten voor de hotelkamer die ik niet heb gehad voor mijn toekomstig verblijf maar in rekening brengen. Ik stem wel met de voeten en boek gewoon niet meer via Booking.com.
Als internationaal manager en frequent flyer zullen ze mij niet meer als klant krijgen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Keurig en correct geholpen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Dinsdag 30 mei heb ik via Booking.com een kamer geboekt bij Hotel, Restaurant Nachtegaal in Lisse, voor 2 nachten voor 2 pers.van 2-4 juni.
Ik heb gelijk mijn bevestiging van betaling kunnen uitdraaien, maar tot aan donderdagavond 1 juni toe had ik nog altijd geen bevestiging met reserveringsgegevens via mijn e-mail gekregen.
Ik belde donderdagavond1 juni naar het hotel De Nachtegaal en vroeg of zij wisten waarom ik geen bevestigingsmail had ontvangen.
Tot mijn verbijstering bleek dat mijn naam Overmars helemaal niet op de reserveringslijst voorkwam. Dat was toch wel heel vreemd, want dinsdagavond had ik gecontroleerd of mijn geld was afgeschreven, wat wel het geval was.
Conclusie: Geen kamer beschikbaar dus, terwijl ik ervan uitging dat alles goed geregeld was. Ik moest me tot Booking.com wenden, raadde de mevrouw van het Hotel de Nachtegaal me aan.
Uiteindelijk heeft de mevrouw van het hotel toch nog wat voor mij kunnen regelen, ontzettend aardig wat ze in principe niet had hoeven doen. Alle lof voor dit hotel.
Na dit telefoontje met Hotel Nachtegaal was Booking.com telefonisch niet te bereiken, tenzij ik Engels wil communiceren. Ik heb donderdagavond daarom gelijk een mail gestuurd om mijn klacht te melden. Vrijdagmiddag 2 juni eveneens telefonisch contact gezocht met Booking.com, maar hoewel vervelend voor mij, Booking.com kon daar niks aan doen, aldus de telefoniste. Ik had gewoon pech.
Het was toch een kleine moeite geweest als Booking.com mij gelijk ter attentie een e- mail hierover had gestuurd of dat Booking.com even had gebeld dat er voor ons van 2-4 juni geen kamer voor 2 pers voor 2 nachten bij het hotel beschikbaar was. Booking.com had ook een andere optie kunnen aanbieden bij een ander hotel.
Het enige wat Booking.com nu gedaan heeft, is op woensdag het geld terugstorten, zonder waarschuwing en uitleg! En dat terwijl zij al onze gegevens hadden.
Tot nu toe was ik altijd tevreden over de eerdere boekingen met Booking.com, mijn ervaringen waren goed.
Dit was toch echter geheel niet fijn BOOKING.COM. Dat is mild uitgedrukt!
Ik hoop toch nog een reactie van Booking.com te krijgen. Op mijn mail heb ik echter van Booking.com na een week geen enkele reactie gekregen.
Misschien moet ik mijn klachten en ongenoegen hierover anders elders kenbaar maken!
Carla Overmars
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Tien minuten aan de telefoon en dan wordt er doodleuk gezegd dat er geen Nederlandse medewerkers meer zijn.